T
Turkilmas
Vieras
Tuli mieleen kun eräs tuttava kysyi olenko vasenkätinen kun käytän hiirtä vasemmalla kädellä. Olen siis oikeakätinen, mutta monessa asiassa vähän "sekakätinen".
Jossain poliisisarjassa todettiin uhrin olevan vasenkätinen kun hänellä oli kello oikeassa kädessä. Mullakin on AINA kello oikeassa ranteessa jos rannekelloa käytän
.
Jossain poliisisarjassa todettiin uhrin olevan vasenkätinen kun hänellä oli kello oikeassa kädessä. Mullakin on AINA kello oikeassa ranteessa jos rannekelloa käytän