Kumman valitsisit?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
4h+ k+ s ois mun suosikki.
noita alueita en tunne mut mieluummin saunallisen ottaisin
Alueet on ihan vierekkäin, joten niillä ei merkitystä.

Mietin vaan itse kuin tärkeä piha on minulle... Toisessa olis tilaa reilut 100 neliötä putkiremppa tosin tulossa..

Toisessa pihaa, mutta... hintakin on korkeampi, en oikein tiedä mikä tökkii.

 
:)
rivarissa pienempi vastike, vähemmän naapureita, pieni oma piha, miinusta et tilat kahdes kerrokses.
kerrostalossa ainut plussa et tilat yhdes kerrokses, mut sikana naapureita (hajuja, ääniä), iso vastike, ei pihaa, kerrostalo :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Vaikea olis valita. Toisessa oli sauna, se on ihanaa, mut se oli muuten ruma, esim keittiö. Se toinen oli kivannäköinen sisältä mut kerrostalo :/ Niin ja kaks kerroksinen rivitalo ei kans miellytä mua.
Kerrostalo on ihan alkuperäsessä kunnossa, joten remppaa vaikka. Neliöt vaan innostais :)

Rivari on muka hyvässä kunnossa ja muka hyvin pidetty... ei kyllä kuvista käy ilmi. Piha olis kiva. Täällä nää tuppaa olemaan 2:ssa kerroksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Vaikea olis valita. Toisessa oli sauna, se on ihanaa, mut se oli muuten ruma, esim keittiö. Se toinen oli kivannäköinen sisältä mut kerrostalo :/ Niin ja kaks kerroksinen rivitalo ei kans miellytä mua.
Kerrostalo on ihan alkuperäsessä kunnossa, joten remppaa vaikka. Neliöt vaan innostais :)

Rivari on muka hyvässä kunnossa ja muka hyvin pidetty... ei kyllä kuvista käy ilmi. Piha olis kiva. Täällä nää tuppaa olemaan 2:ssa kerroksessa.
Se kerrostalo kelpais mulle ilman remonttiaki :D Mut se toinen ei. Heti muuten vaikutti negatiivisesti seki, et se rivitalo oli kauhean sotkuinen. Ja jotenki pimeä ja tumma. Mut se putkiremonttiki olis kauhea. Mä en ottais noista kumpaakaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Vaikea olis valita. Toisessa oli sauna, se on ihanaa, mut se oli muuten ruma, esim keittiö. Se toinen oli kivannäköinen sisältä mut kerrostalo :/ Niin ja kaks kerroksinen rivitalo ei kans miellytä mua.
Kerrostalo on ihan alkuperäsessä kunnossa, joten remppaa vaikka. Neliöt vaan innostais :)

Rivari on muka hyvässä kunnossa ja muka hyvin pidetty... ei kyllä kuvista käy ilmi. Piha olis kiva. Täällä nää tuppaa olemaan 2:ssa kerroksessa.
Se kerrostalo kelpais mulle ilman remonttiaki :D Mut se toinen ei. Heti muuten vaikutti negatiivisesti seki, et se rivitalo oli kauhean sotkuinen. Ja jotenki pimeä ja tumma. Mut se putkiremonttiki olis kauhea. Mä en ottais noista kumpaakaan :p
Ihmettelen kuinka kukaan ottaa tollaisia kuvia...

En ole kumpaakaan ostamassa, mutta Emännnänkujalla (rivari) on paljon rivareita. Ehkä käyn katsomassa millainen pohja on...
Kunhan vaan mietin vaihtoehtoja, yleensäkin.

 

Yhteistyössä