Kumman ottaisit?

Kumman ottaisit?

• Jauhelihapitsa

Ääniä: 10 71,4%
  • Kinkkupitsa

Ääniä: 5 35,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    14
pirkkol
Kyllä se vaan toi jauheliha on klassikko, vaikka kaikkia muitakin makuja on tullut syötyä niin vanhassa vara parempi. Ihan tulee lapsuus mieleen, meillä taisi nimittäin olla koulussa joskus välipalana siivu tota. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan mene pilaamaan reseptiä:)
Hädässä menee myös kylmänä.

Eikö ne tullu yhtäaikaa markkinoille?

Kyllä se vaan toi jauheliha on klassikko, vaikka kaikkia muitakin makuja on tullut syötyä niin vanhassa vara parempi. Ihan tulee lapsuus mieleen, meillä taisi nimittäin olla koulussa joskus välipalana siivu tota. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan mene pilaamaan reseptiä:)

Mä oon nero, tuossa paketissahan tuo lukkee =)

pirkkol
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28765164:
Eikö ne tullu yhtäaikaa markkinoille?
En mä kyllä muista että valikoimaa olisi tuolloin ollut hirvästi, ainakaan pikkupaikkakunnalla. Kun ei sitä tahdo olla noissa vieläkään :p

Mutta tuo jauheliha on siinä mielessä mun mielestä klassikko että tuo soosi eroaa kaikista muista, siis atrian jne. lätyistä, ei vaan ole samaa makua muualla.
Ts. siinä on se vanha tuttu maku jota en saa itsekään tehtyä.
Joo, mä syön noita ihan liikaa, ja ovat sähköttömällä mökilläkin helppo pikaruoka, kylmänä tai pannulle.

Muistaakseni ei ollu muita ku nuo kaks sillo aluksi, notskilla tullee kans hyviä nuista, kuumalla kivellä paistelee, kuin aidossa italialaisessa kiviuunissa :p

En mä kyllä muista että valikoimaa olisi tuolloin ollut hirvästi, ainakaan pikkupaikkakunnalla. Kun ei sitä tahdo olla noissa vieläkään :p

Mutta tuo jauheliha on siinä mielessä mun mielestä klassikko että tuo soosi eroaa kaikista muista, siis atrian jne. lätyistä, ei vaan ole samaa makua muualla.
Ts. siinä on se vanha tuttu maku jota en saa itsekään tehtyä.
Joo, mä syön noita ihan liikaa, ja ovat sähköttömällä mökilläkin helppo pikaruoka, kylmänä tai pannulle.

"vieras"
En kumpaakaan, jos ois Atriaa tarjolla niin sitten ottaisin jauhelihan. Siinä sentään on jossain määrin jauhelihanpaloilta muistuttavia kökköjä ja tomaattikastike erikseen + hyvä juusto, kun taas Saarioisen jauhelihassa on vaan joku epämääräinen soosi, jänteet ja muu narskuu suussa joka palalla ja pohjakin on sitkeää.

En muista milloin olisin noita viimeksi syönyt, mutta muistan hyvin elävästi, että maistoin joskus tuota kinkkua ja se oli järkyttävän suolaista, joten äänestin jauhelihaa, vaikkei ole mitään mielikuvaa siitä miltä se maistui. Ostetaan kyllä toisinaan kaupan pizzoja, mutta pääasiassa vain pakasteina. Paras on kuitenkin itse tehty :p

Yhteistyössä