Kyllä se vaan toi jauheliha on klassikko, vaikka kaikkia muitakin makuja on tullut syötyä niin vanhassa vara parempi. Ihan tulee lapsuus mieleen, meillä taisi nimittäin olla koulussa joskus välipalana siivu tota. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan mene pilaamaan reseptiä
Hädässä menee myös kylmänä.
Kyllä se vaan toi jauheliha on klassikko, vaikka kaikkia muitakin makuja on tullut syötyä niin vanhassa vara parempi. Ihan tulee lapsuus mieleen, meillä taisi nimittäin olla koulussa joskus välipalana siivu tota. Toivottavasti eivät tulevaisuudessakaan mene pilaamaan reseptiä
Hädässä menee myös kylmänä.
En mä kyllä muista että valikoimaa olisi tuolloin ollut hirvästi, ainakaan pikkupaikkakunnalla. Kun ei sitä tahdo olla noissa vieläkäänAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;28765164:Eikö ne tullu yhtäaikaa markkinoille?
En mä kyllä muista että valikoimaa olisi tuolloin ollut hirvästi, ainakaan pikkupaikkakunnalla. Kun ei sitä tahdo olla noissa vieläkään
Mutta tuo jauheliha on siinä mielessä mun mielestä klassikko että tuo soosi eroaa kaikista muista, siis atrian jne. lätyistä, ei vaan ole samaa makua muualla.
Ts. siinä on se vanha tuttu maku jota en saa itsekään tehtyä.
Joo, mä syön noita ihan liikaa, ja ovat sähköttömällä mökilläkin helppo pikaruoka, kylmänä tai pannulle.
Hyi yäks en kyllä söisi kumpaakaan.