Kumman ostaisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kolmion ostaisin ilman muuta. Samaa sukupuolta olevat voi hyvin jakaa huoneen. Itse jaoin siskon kanssa huoneen kunnes sisko muutti kotoa, eli hän oli 17 ja minä 16. Ihan normaaleja ollaan molemmat...

Mä en ottaisi KUMPAAKAAN vaan jatkaisin kämpän etsimistä. Kahden lapsen kans ei kannata enää ostaa kolmiöta, varsinkaan, jos ei halua parin vuoden sisällä olla TAAS muuttamassa, ja katsoisin parempikuntoisen 4h+k, kun tuossa neliössä tuntuu olevan hommaa. Mutta remppaamaankin oppii tekemällä... ;)

Mäkin jatkaisin etsimistä. Mutta jos ihan pakko ois valita, niin jälkimmäisen vaihtoehdon ottasin, kyllä siihen vielä kahden lapsen kans mahtuis. Ihan ton hissittömyyden perusteella valinnan tein, ite asunut kolmannessa kerroksessa ilman hissiä pienten lasten kans, ja se oli TODELLA kamalaa!!

Kiitos kaikille vastauksista! Kiikarissa on kolmas ja neljäskin vaihtoehto, että nämä ei suinkaan ole ainoita ;)

Totta on, että paljon enemmän tuosta kolmiosta tykkään, mutta neliössä olisi se yksi huone lisää, jota jossain vaiheessa tarvitaan melkeinpä joka tapauksessa. Ajankohtainen se ei kuitenkaan just NYT ole. Mutten usko, että tästä asunnosta, mikä nyt ehkä tällä hetkellä ollaan ostamassa niin kuitenkaan tulee se koti, mihin lopullisesti jäätäisiin... Haaveena kuitenkin enemmän rivari/paritaloasunto, mutta ei nyt tällä hetkellä mahdollinen, koska hintaa tulisi satatuhattakin euroa enemmän, ei semmoisia lainoja nyt saataisi.

Nämä talot on vielä vanhoja, 70-luvulla rakennettuja, joten niissä on se putkiremppakin kuitenkin 15 vuoden sisällä nyt viimeistään tehtävissä...

Yhteistyössä