Kumman nelikymppisen miehen tyyli on enemmän mieleesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtoehto 1:
waldo170509STL_ev.jpg

waldo_88901a1.jpg

702366.jpg

Vaihtoehto 2:
vaalijyrkipysty0204MZ_vl.jpg

6046889_jpg_55105b.jpg

Omasta mielestäni ehdottomasti tuo ykkönen on parempi.

Inhoan lippalakkeja! Muuten tuo rennompi tyyli on mieleeni.

No noista vaihtoehdoista kakkonen. Ykkösen lippis on kyllä tosi yökkö. Eikö joku gangsterihattu sopis paremmin?
Lippis sopii lapsille (ja ehkä joillekin urheiluhulluille joten kuten), mielestäni 25-vuotiaskin joka käyttää lippistä näyttää aika... No lapsen tasolle jääneeltä, en tiedä miksi, mut niin vain on.

Ehdottomasti 1. näistä vaihtoehdoista. (vaikka sekään ei nyt mikään kehuttava ole)

Minulla on joku henkilökohtainen kammo pukumiehiä kohtaan.. En tykkää yhtään. Hautajaisissa ja häissä ok, mutta jopa työasuna se on luotaantyöntävä. Ehkä siinä on jotain sellaista, että ihnmistyyppi, joka tarvitsee työssään pukua ei ole minun juttuni!

Asiallinen ja siisti pukeutuminen vetoaa kyllä, mutta puku ei..

[QUOTE="vieras";24610199]Olen kaukana Katais-fanista, mutta EHDOTTOMASTI kakkonen. Herran Jumala, kyllä 40-vuotiaan pitäisi jo olla aikuinen![/QUOTE]

Näin!

Kyllä 40v:llä täytyy jonkinlainen ikäisensä tyyli olla.. Tuo lippis väärinpäin on niin nolo, että tunnen oikein myötähäpeää.

Muutenkin puku koristaa miestä ja kauluspaidat muutenkin sopii miehille. Ehkä se on hieman siitä kiinni mihin on tottunut..

Kakkonen.

30 + nuorisovaateisiin tai rock- henkisiin vaatteisiin pukeutuvat miehet ovat yleensä huonostikoulutettuja ja/tai huonotuloisia. Hyvinkoulutettu yli- ikäinen asenne/ nuorisopukeutuja ei edustaisi muutoin vaan miestä minun makuuni. Koska kapinointi oman ikä- ja koulutusryhmän pukeutumistapaa kohtaan kertoo henkilön ristiriidoista oman itsensä kanssa.

[QUOTE="meriska";24610117]En nyt ymmärrä??? Miksi ei voi pitää lippistä väärinpäin??? Kertoisiko joku miksi se on niin kauhiaa?[/QUOTE]

Siksi koska se on jonneilua.

Yhteistyössä