A
arpokaa mun puolesta
Vieras
Vaihtoehto 1. Olen juuri aloittanut siellä, mukava paikka ja työtahti on suht väljää (hoitoalalla) ja viikossa on yksi toimistopäivä. Mutta työnkuva ei vastaa täysin omaa koulutusta. Osin vastuullisiakin tehtäviä kuuluu työhöni hallinnon ym. muodossa. Täysin oman koulutuksen vastaavia työtehtäviä luultavasti tulossa hieman, mutta ei joka viikko. Matkaa työpaikalle 75km. Paikka on ihana ja tykkään kovasti juuri tuon työtahdin vuoksi ja ilmapiiri on myös kiva. Ainut miinus on tuossa tuo ajomatka, joka sekin kyllä menee, mutta väsyttää aika paljon iltaisin. Ai niin, sijaisuus kyseessä ja kestää kesäkuun loppuun ja mahdollisesti pitempäänkin.
Vaihtoehto 2. Täysin uusi työpaikka, en tiedä työpaikasta juuri mitään.. Siellä olisi puolet omaa koulutusta vastaavaa työtä (edelleen hoitoala) ja puolet hieman "helpompaa". Työpaikan ilmapiiristä tai työntekijöistä en tiedä yhtään mitään.. työpaikka pienellä syrjäseudulla, matkaa tuonnekin 45 km. (toki tämä 15-20 min vähemmän kuin vaihtoehto 1. työpaikkaan) Tämä sijaisuus kestäisi toukokuun loppuun, mahdollisesti pitempäänkin.
Palkka on suht koht sama molemmissa..
Mä olen ihan hukassa.. toisaalta kallistun vaihtoehto 2., koska vastaa enemmän koulutustani, mutta tosiaan, kun en tiedä paikasta yhtään mitään jne... Ja en haluaisi jättää vaihtoehto 1. työpaikkaa pulaan lähtemiselläni..
Kumman te valitsisitte, miksi?
Vaihtoehto 2. Täysin uusi työpaikka, en tiedä työpaikasta juuri mitään.. Siellä olisi puolet omaa koulutusta vastaavaa työtä (edelleen hoitoala) ja puolet hieman "helpompaa". Työpaikan ilmapiiristä tai työntekijöistä en tiedä yhtään mitään.. työpaikka pienellä syrjäseudulla, matkaa tuonnekin 45 km. (toki tämä 15-20 min vähemmän kuin vaihtoehto 1. työpaikkaan) Tämä sijaisuus kestäisi toukokuun loppuun, mahdollisesti pitempäänkin.
Palkka on suht koht sama molemmissa..
Mä olen ihan hukassa.. toisaalta kallistun vaihtoehto 2., koska vastaa enemmän koulutustani, mutta tosiaan, kun en tiedä paikasta yhtään mitään jne... Ja en haluaisi jättää vaihtoehto 1. työpaikkaa pulaan lähtemiselläni..
Kumman te valitsisitte, miksi?