Kummallista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Tää herjaa etten ole kirjautuneena vaikka lukee että olet kirjautunut sisään nimimerkillä JuiceFani. En siis päässy kattomaan yksäreitä. Hmmm mä haluaisin tietää että mitä hyvää tässä muutoksessa nyt sit on tullu????Jos näitä sivuja pikku hiljaa parannellaan niin miksi ihmeessä ei voi parantaa niitä ongelmia mitkä on jo pitkään ollu esim tuo ettei yksityisviestin saaminen näy missään. Mä ihmettelen.
 
Kannattaa aina kirjautua etusivulla sisään, niin silloin pystyy y-viestitkin lukemaan heti. Ja mulla ainakin ennen näkyi myös siinä nikin vieressä etusivulla jos oli tullut uusia viestejä edellisen käynnin jälkeen.
 

Similar threads

Yhteistyössä