kummallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmästyttää kummastuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmästyttää kummastuttaa

Vieras
Tavattiin sattumalta parisen vuotta sitten, mistään suurista tunteista ei ollut kyse, mutta yhteyttä pidettiin satunnaisesti.
Puhelimen välityksellä, viestein ja puheluin.
Sitten päätimme tavata, joka olikin ihan mukava päivä.
Tuossa taapaamistemme välillä olin kokenut ns.muodonmuutoksen, ainakin omasta ja tuttavienikin mielestä todella positiiviseen suuntaan.
En tietenkään ollut halunnut enkä osannutkaan kertoa hänelle puhelimessa tästä.

Niinpä kävi ettei hän ollut tuntea minua,mutta koko tapaamisemme ajan vaistosin että hän oli aika innoissaan.
Vähän pelottavankin paljon, ottaen huomioon elämäntilanteemme ja pitkän välimatkan.
Ennen tuota tapaamista puhuimme pitkiäkin puheluita ja hän oli aina suunnittelemassa jotain yhteistä menoa, eli siis halusi tavata.

Tapaamisesta on aikaa parisen kuukautta, viestejä tulee tiuhempaan kuin ennen ja ovat sävyltään läheisempiä.
Hän myös haluaa soittaa, vaikka parikin kertaa päivässä jos mahdollista..mutta mutta.

Minua vaivaa se, että hän on jotenkin muuttunut siinä suhteessa, että haluaa lopettaa puhelun melkeinpä kesken, tai siis koen niin.
Tiedän ettei se voi mitenkään johtua toisesta ihmisestä, koska hän soittaa ihan silloin kuin parhaaksi katsoo, ajallisesti.
En osannut kertoa tätä ymmärrettävästi varmaankaan, koska en itsekään käsitä...

Tapaamisemme jälkeen hän on kyllä tuonut useasti julki että on huolissaan ellei minusta ala kuulua, mutta miten nämä nyt käyvät yksiin? Huoh..
Olen sanonut usein etten katoa noin vain ilman, että asioista keskusteltaisiin.
Ja mitän syytäkään olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa:
Ennen tuota tapaamista puhuimme pitkiäkin puheluita
Hän myös haluaa soittaa, vaikka parikin kertaa päivässä jos mahdollista..mutta mutta.

Minua vaivaa se, että hän on jotenkin muuttunut siinä suhteessa, että haluaa lopettaa puhelun melkeinpä kesken, tai siis koen niin.

Jospa hän maksaa puh.laskunsa ihan itse?

Alkuperäinen kirjoittaja kysypä:
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa:
Ennen tuota tapaamista puhuimme pitkiäkin puheluita

Jospa hän maksaa puh.laskunsa ihan itse?

Tottakai maksaa, ei ole ongelma!

Minä en ymmärrä mikä on ongelma? Mies tuntuu olevan innoissaan, ja sinusta tuntuu että hän haluaa lopettaa puhelun "kesken", vai siis mitä?? Mikä se ongelma on?

Alkuperäinen kirjoittaja kerropa lisää:
Minä en ymmärrä mikä on ongelma? Mies tuntuu olevan innoissaan, ja sinusta tuntuu että hän haluaa lopettaa puhelun "kesken", vai siis mitä?? Mikä se ongelma on?

Ehkä olen tehnyt tästä liian ison numeron itselleni, mutta minulla on herkät vaistot..

Siis ennen kuin tapasimme tämän toisen kerran, olivat puhelumme eri tasolla, juttelimme monista asioista aika perusteellisesti.
Nyt tuntuu että se on vain sitä että "jos sinulla on muuta niin soitellaan toisen kerran..."
Vaikka sanon ettei minulla nyt muuta niin puhelu loppuu silti .

Vaikka sanoin että juteltiin perusteellisestikin..ei tarkoita sitä etteikö puhuttavaa olisi.

Yleensä puhelu lopetetaan silloin, kun puhuttava asia on loppunut. Niin teen ainakin minä. Soitan, tervehdin, kerron asiani, kuuntelen vastauksen ja sanon kuulemiin. Näin puheluun menee yleensä 2-3 minuuttia. Yli neljän minuutin puhelut ovat turhanpäiväistä lätisemistä.

No joo joo, puheenaiheet eivät todellakaan edes sivua "päivän ruokaa" eikä mielestäni liity mitenkään jaaritteluun.
Hän maksaa joka soittaa, siis harvemmin minä.
Hänen tahdostaan.

No turhaa tätä aihetta on enää jatkaa, vaikea kertoa tuntemuksistaan niin että toinen ymmärtäisi kun ei itsekään.

Lopetetaan ketju ja minä lopettelen ennenkuin kumpikaan meistä kiintyy liikaa, sekin mahdollisuus on olemassa.

Yhteistyössä