Kummallista, miten jotkut asiat kertaantuu jo päivässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis kun normisti mie pesen 2 koneellista pyykkiä päivä, ja nyt sit jäi 1 päivä välistä. Pyykkiä siis ois mun järjen mukaan pitänyt olla se 4 koneellista... mutta sitä oli 5 täyttä ja yks vajaa :o

Sama juttu on siivouksessa. Jätäppä 1 päivä tekemättä ne normaalit ylläpitosiivoukset, niin sitä seuraavana päivänä saat siivota likipitäin suursiivon.

Onks muilla samanlaisia havaintoja, vai tapahtuuko vaan meillä outoja juttuja?

Ihan on sama meininki. Just pyykki on kyllä sellanen: jos päivä tai kaksi jää, saa rästejä pestä jotain 7 päivää, ja siivota oikein urakalla jos yhden päivän typeryyksissään jättää välistä. :headwall: *juuri aiheesta kärsinyt*

Varsinkin tuo tiskikone, jos sen tyhjentää/määrää tyhjennettäväksi heti tiskien kuivuttua, perhe laittaa likaiset astiat koneeseen. Jos tyhjennys yhtään venyy, koko keittiö on täynnä tiskiä.

No meillä 7 lasta ja kyllä olen huomannut.. esikoinen -99 ja kuopus -08.. :)
Tosin meillä on vuoropäivin miehen kanssa siivous. Ja homma toimii eikä kumpikaan rasitu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Varsinkin tuo tiskikone, jos sen tyhjentää/määrää tyhjennettäväksi heti tiskien kuivuttua, perhe laittaa likaiset astiat koneeseen. Jos tyhjennys yhtään venyy, koko keittiö on täynnä tiskiä.

Tää on niin totta!! =)

*ymmärtäväistä nyökyttelyä*

Edellisviikolla olin kolme päivää työmatkalla. Kotona odotti metrin korkuinen pyykkivuori. Koska ilmeisesti pesukone ei vain toimi tai suostu ottamaan pyykkiä edes sisuksiinsa muiden kuin minun kanssani :o ! Viikonloppuna sain kirittyä pyykkitilanteen normaaliksi. Tällä viikolla olin työmatkassa puolitoista päivää. Ja taas mua odotti metrin korkuinen pyykkivuori! Tällä kertaa tiskikone oli sentään toiminut jotenkuten poissaollessani, yleensä sekin menee varmaan rikki kun suljen kotioven perässäni...

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
*ymmärtäväistä nyökyttelyä*
pesukone ei vain toimi tai suostu ottamaan pyykkiä edes sisuksiinsa muiden kuin minun kanssani .

Meillä se pesee vain teinin pyykkiä ilman minun apuani. No, olen niin paljon kotona, että asia ei häiritse. Mutta se häiritsee, että joskus hellakaan ei toimi ilman minua, jääkaapin ovi vain avautuu ja sulkeutuu. "Ei täällä oo mitään syötävää"