ei siis okseta ollenkaan. eikä hirveästi ripuliakaan ole. mutta maha on niin jumalattoman kipeä, että välillä kouristaa niin, että tuntuu, että huuto pääsee. koko ajan on kylmä, vaikka ei ole kuumetta. ja hirveä väsymys päälle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hyvä kun muillakin mä kun jo mietin voiko tällaista edes olla. mä olisin kuvitellu vaikka mitä, ellei isännälläkin olis tätä samaa. illalla nimittäin tuntu että mun vatsa on ihan turvoksissaki ku potkupallo ja hirveät kouristukset, tunne, että kura tulee just, mut sitten ei tulekaan mitäänAlkuperäinen kirjoittaja torpeedo harmaana:Juu, meillä on tuo sama tauti.Viime viikolla oli 9v ja 3v ja nyt on 8v.taudissa.Ihan törkee vatsakipu ja viluttaa.....
täällä oulun läänissä, joo huippaa todellakin ihan kamalastiAlkuperäinen kirjoittaja mistäpäin ootte?:meillä on tuo kanssa! nyt vasta minulla. toiv ei lapsiin tulekaan. maha kouristelee kauheesti ja auta armias jos syöt jotain pientäkin.
kylmä on. ja huippaa. hieman öklöttää mut oksua ei tuu.
voi ei |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:Mulla oli lisäksi ripulia, tosin ei joka päivä. Ensin oli mahakipua, sit parin päivän päästä parin päivän ripuli, sit kipua taas pari päivää ja sit pari päivää ripulia. Nyt menossa ohi, kesti yli viikon.