Flunssa jyllää, nyt sitten mahatauti iski. johtuuko flunssasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"A p"

Vieras
Olin 3viikkoa sitten flunssassa, Lähinnä vain paha nuha silloin ja kurkku kipeä. olo helpotti, mitä nyt kurkku oli välillä vähän kipeä. Viikon kerkes olla suht hyvä olo kun alkoi hirveä yskä ja kurkkukipu. Nyt ollut paha yskä jo 1,5viikkoa, kurkku edelleen kipeä. Nukkumisesta ei tahdo tulla mitään kun koko ajan yskittää, yskän mukana nousee inhottavasti limaa ylös. Kuumetta mulla ei kuitenkaan ole.

Eilen kävin lääkärissä kun alkoi hengenahdistus. muta kaikki oli kuulemma ihan ok eikä mitään löytynyt. sain kolme päivää sairaslomaa, ja käskyn tulla takas jos ei helpota. Nyt sitten tämän aamun istunut vessassa, maha ihan sekaisin. kolme päivää koski päähän, se onneks helpottanut. liittyykö tuo vatsatauti tuohon flunssaan vai sainko sen vain tuolta lääkärireissulta? Ei vain jaksas enää tätä sairastamista.

Jos nyt et ihan vesiripaskalla oo etkä oksenna, niin voihan tuo liman nieleminen pistää mahan sekaisin. Tai jos oot herkkä reagoimaan mahalla muuten, niin jo tuo sairastamisen aiheuttama stressi voisi olla syypää. Mene ja tiedä.

Onpa kurjaa,joskus sitä joutuu oikeen kunnon kierteeseen kun vastustuskykykin heikkenee koko ajan.
Mutta mä niin mielelläni ottaisin ripulitaudin meille nyt....meil nimittäin löydettiin lapsen päästä täitä sunnuntaina,mä en kestä.
Mutta paranemisia sinne.

Kyllä se voi flunssastakin johtua. Ja riippuu ihan minkä viruksen aiheuttama, esim Adenovirus voi samanaikaisesti aiheuttaa suolistoperäisiä sekä hengitystieoireita. Toisaalta, missäs kävit lääkärillä... Tiedä niiden asiantuntemusta aina... Paha yskä ja hengenahdistus vois viitata myös keuhkokuumeeseen, ja siinä taas helpostikin mahaperäisiäkin oireita joillain ihmisillä...

Mulla ei oo erityisen herkkä vatsa ollu ennen,mutta nyt on ilmennyt outoa huimausta ja väsymystä n.kerran kuussa,pari päivää kestää.
Samalla yleensä vatsa ihan sekaisin. Johtunee huimauksesta.

Että itse kyllä laittaisin flunssan piikkiin. Särkylääkkeitäkään ei tarvitse paljoa syödä niin voi vetää vatsan sekaisin.

Ole nyt kuitenkin varovainen! Kaverilla oli samantyyppinen lentsu,ja kesken työpäivän lähti ambulanssilla sairaalaan kun ei jalat enää kantaneet.

Kyllä se voi flunssastakin johtua. Ja riippuu ihan minkä viruksen aiheuttama, esim Adenovirus voi samanaikaisesti aiheuttaa suolistoperäisiä sekä hengitystieoireita. Toisaalta, missäs kävit lääkärillä... Tiedä niiden asiantuntemusta aina... Paha yskä ja hengenahdistus vois viitata myös keuhkokuumeeseen, ja siinä taas helpostikin mahaperäisiäkin oireita joillain ihmisillä...

Ihan arvauskeskuksessa kävin. keuhkoissa ei kuulunut mitään ihmeellistä. tulehdusarvotkaan ei koholla. keuhkotkin kuvattu kuukausi sitten kun oli paha niska-hartiajumi. tiedä sitten. ei kai auta kun sinnitellä. Ja eikös keuhkokuumeessa nouse korkea kuume? mulla kun ei kuumetta ole ollut ollenkaan =O