Kummalle olisi vaikeampi antaa anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mietitään tilanne, jossa paras ystäväsi ja miehesi päätyvät sekstailemaan esim. alkoholia otettuaan tms. Kummalle olisi vaikeampi antaa hairahdus anteeksi? Olisiko molemmat sen jälkeen vain muisto?

Ystävälle. Miehiä tulee ja miehiä menee, mut ystävät pysyvät. Tosin tota pelkoa ei mulla oo, naispuolinen paras kaveri ja mies inhoavat toisiaan ja toinen paras kaveri on sitten mies..Eipä kyllä toi ukkokulta ihan heti hairahtuis kumpaakaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
molemmat muistoa,jota ei muistella.Alkoholi ei ole lieventävä tekijä millään tavalla.

Samaa mieltä!
Nuorena oli samantyylinen tilanne, tosin perhetuttu!
Mies ei silloin jäänyt muistoksi mutta kauan meni sulatellessa.
Kylässä en enää käynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja pikasesti:
molemmat muistoa,jota ei muistella.Alkoholi ei ole lieventävä tekijä millään tavalla.

Mutta kyllä se alkoholi vaikuttaa, koska se alentaa moraalia ja harkintakykyä..voi olla, että joku ihminen ei ikinä pettäis selvinpäin, mutta kännissä kyllä.

Miehelle olen antanut monta kertaa anteeksi. Mies on kuitenkin alttarilla luvannut tahtoa loppuun saakka. Joskus se ei vaan ole niin helppoa. Silloin tarvitaan puolison tukea.

Kuinka yleistä toi pettäminen on (mies-ystävä siis)?? Kyllä mä en antaisi olleskaa ikinä anteeksi kummallekkaan!!Se olis kyllä petoksista kauhein,väkisinki tulis mieleen että ne on selän takana naiskennellu ja nauranu partaansa ku mä en huomaa jne...

Yhteistyössä