kumma tunne alamahassa kun kävin vessassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sindi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sindi

Vieras
mikä ihme mulla on! Menkkakipuja mut ei menkkoja. Testi näytti reilu viikko sitten ehkä plussa ja sit nega? Nyt sattu pissatessa sillai oudosti alamahaan just kun pissi lähti tulemaan. Sellainen paineentunne on muutenkin alhaalla keskellä :(

Kannattaa tehdä uusi testi. Toivottavasti ei ole kyseessä kohdunulkoinen raskaus. Se nimittäin saattaa oireilla haamuplussilla, menkkakivuilla ja myöhemmin tuhruvuodoillakin (mahdollisesti, ei aina). Onko sulla muita kipuja/tuntemuksia?

^no just noita menkkajomotuksia, välil repäisykipuja, limaa tulee kauheesti...mä jo luulen et oon hulluks tulossa :(
Tossa se mun joskus aiemmin tehty aloitus.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1213125

Hei,

Pissatestithän eivät ole yhtä varmoja kuin veresta tehty testi. Toisaalta, jos sinulla on PCO, niin käsittääkseni se voi oikeasti häiritä raskaustestiä ja antaa joissain olosuhteissa väärän tuloksen. Jos kivut lisääntyvät tai alkaa tulla tuhruvuotoa, niin kannattaa varmaan käydä lääkärillä varmuuden vuoksi. Onneksi ku-raskaudet ovat kuitenkin harvinaisia. Tuskin kuitenkaan olet raskaana, koska silloin testiin tulisi jo tähän mennessä kunnon viiva. Ellei ovulaatiosi ole viivästynyt.

Minulla kyllä oli alkuraskaudessa ennen kuin edes tein testin tosi outoa paineen tunnetta alamahassa, tuntui kuin mahani ei olisi mahtunut mahan sisään (hassu tunne), joten eihän sitä koskaan tiedä. Onnea matkaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mulla on tollasia tuntoja kun vatsa on kovalla ja mahassa kiertää ilma, joka on jäänyt jumiin..

Maha toimii ihan oikein.
Mikä on virtsiitti? Pissatulehdusko? Ei se sillai kirvele...tai en mä tiiä kun koskaan ei oo ollu :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Klamydia? Muu sukupuolitauti?

Ee :) Ellei oo jostain yleisestä vessasta tarttunut.
Joskus nuoruudessa klamydian sairastin ja kipu oli helvetillinen eikä läheskään tämmöinen jos tätä nyt kivuksi voi ees sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tee uusi testi:
Kannattaa tehdä uusi testi. Toivottavasti ei ole kyseessä kohdunulkoinen raskaus. Se nimittäin saattaa oireilla haamuplussilla, menkkakivuilla ja myöhemmin tuhruvuodoillakin (mahdollisesti, ei aina). Onko sulla muita kipuja/tuntemuksia?

Samat "oireet" luetteli kuin normaali raskaudessakin :)

Taidanpa soittaa gynelle ajan ja lopettaa jahkailun. Näkee samalla onko pco pahentunut joudunko taas aloittaa metformiinin ja jos vaikka muutenkin keskustelis seuraavasta raskaudesta :)
Kiitti kaikille vastauksista!