kumi catsuit

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
 
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Tuosta ei helposti pane paremmaksi, että 24/7.
 
vierailija
Kun vaimo haluaa " mustaa miestä " niin silloin pukeudun kiiltävän mustaan Latexan L3108 kokovartalo lateksi catsuitiin. Näin olen toteuttanut vaimon fantasian antautumisesta lateksipuku miehelle. Vain minulla on lateksipuku päällä. Rooli leikki johon molemmat on tyytyväisiä.
Minunkin mies pukeutuu L3108 lateksipukuun, kun haluan nauttia fetissi fantasiasta omilla ehdoilla. On se niin ihanaa katsella kiiltävää lateksimiestä ja ottaa sisään.
 
vierailija
Minunkin mies pukeutuu L3108 lateksipukuun, kun haluan nauttia fetissi fantasiasta omilla ehdoilla. On se niin ihanaa katsella kiiltävää lateksimiestä ja ottaa sisään.
Kumi catsuit ehdoton mauste seksiin, jos vähänkin kiinnostaa kannattaa hankkia. Vain se harmittaa, että ei tullut hankittua aikaisemmin. Nyt ollaan lateksissa vähintään kerran vllkossa.
 
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Miten lukitsee?
 
vierailija
Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Mielenkiintoista, mitä jos emäntä hukkaa avaimen.
 
vierailija
Kun vaimo haluaa " mustaa miestä " niin silloin pukeudun kiiltävän mustaan Latexan L3108 kokovartalo lateksi catsuitiin. Näin olen toteuttanut vaimon fantasian antautumisesta lateksipuku miehelle. Vain minulla on lateksipuku päällä. Rooli leikki johon molemmat on tyytyväisiä.
Paras halloween-asu ikinä vaimo tykkää ja "kauhistuu" nautinnosta.
 
vierailija
Kumpaa suosittelisitte tänään.

1. Yökerhoon bilettämää ja ryyppäämään. Perustele.
2.Seksiä kumi catsuitissa. Perustele.

Enemmän suosituksia saanut vaihtoehto valitaan kello 20.00. Tasapelin sattuessa kiltisti nukkumaan.
 
vierailija
Kumpaa suosittelisitte tänään.

1. Yökerhoon bilettämää ja ryyppäämään. Perustele.
2.Seksiä kumi catsuitissa. Perustele.

Enemmän suosituksia saanut vaihtoehto valitaan kello 20.00. Tasapelin sattuessa kiltisti nukkumaan.
Kumi catsuit seksiä.
-Seksi nautinto. kaikki muu on ajankulua ennen seuraavaa seksi nautintoa.
-Ei tule krapulaa.
-Tulee halvemmaksi kuin yökerho yö.
-Säästyy kaupungille lähtemisen vaivalta, kotona pääsee heti itse asiaan eli seksiin.
-Eikä taustalla häiritse covid
 
vierailija
Kumi catsuit seksiä.
-Seksi nautinto. kaikki muu on ajankulua ennen seuraavaa seksi nautintoa.
-Ei tule krapulaa.
-Tulee halvemmaksi kuin yökerho yö.
-Säästyy kaupungille lähtemisen vaivalta, kotona pääsee heti itse asiaan eli seksiin.
-Eikä taustalla häiritse covid
Kumi catsuit mies ja nainen alkaa nauttimaan toisistaan sulautuen yhdeksi hekumaksi.

Tulos 1. Kumi catsuit
0. Yökerho
 
vierailija
Kumi catsuit seksiä.
-Seksi nautinto. kaikki muu on ajankulua ennen seuraavaa seksi nautintoa.
-Ei tule krapulaa.
-Tulee halvemmaksi kuin yökerho yö.
-Säästyy kaupungille lähtemisen vaivalta, kotona pääsee heti itse asiaan eli seksiin.
-Eikä taustalla häiritse covid
Oli fantastisen nautinnollinen kumi catsuit seksi yö. Tuli rennon raukea tyydyttynyt olo. Oli paras vaihtoehto.
 

Yhteistyössä