Vanhanaikainen tapa
Tavallinen seksi epänormaalia ja kumiasut, seksilelut ym. vempaimet ja kahleet normaalia.
Uskaltaisiko normalisoitua?
Anna palaa.Tavallinen seksi epänormaalia ja kumiasut, seksilelut ym. vempaimet ja kahleet normaalia.
Hienoa että nainen esineellistää miehen, tosi sika siistii.Kun vaimo haluaa " mustaa miestä " niin silloin pukeudun kiiltävän mustaan Latexan L3108 kokovartalo lateksi catsuitiin. Näin olen toteuttanut vaimon fantasian antautumisesta lateksipuku miehelle. Vain minulla on lateksipuku päällä. Rooli leikki johon molemmat on tyytyväisiä.
Tuosta ei helposti pane paremmaksi, että 24/7.Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Heh! Korjataan hiukan.. Enemmänkin elämäntapana.. eikä 24/7Tuosta ei helposti pane paremmaksi, että 24/7.
Minunkin mies pukeutuu L3108 lateksipukuun, kun haluan nauttia fetissi fantasiasta omilla ehdoilla. On se niin ihanaa katsella kiiltävää lateksimiestä ja ottaa sisään.Kun vaimo haluaa " mustaa miestä " niin silloin pukeudun kiiltävän mustaan Latexan L3108 kokovartalo lateksi catsuitiin. Näin olen toteuttanut vaimon fantasian antautumisesta lateksipuku miehelle. Vain minulla on lateksipuku päällä. Rooli leikki johon molemmat on tyytyväisiä.
Kumi catsuit ehdoton mauste seksiin, jos vähänkin kiinnostaa kannattaa hankkia. Vain se harmittaa, että ei tullut hankittua aikaisemmin. Nyt ollaan lateksissa vähintään kerran vllkossa.Minunkin mies pukeutuu L3108 lateksipukuun, kun haluan nauttia fetissi fantasiasta omilla ehdoilla. On se niin ihanaa katsella kiiltävää lateksimiestä ja ottaa sisään.
Miten lukitsee?Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Mielenkiintoista, mitä jos emäntä hukkaa avaimen.Meillä on latex 24/7 emännän kans kotosalla.. etäpäivinä ollaan pukeutuneina ja välillä jätetään latex asut normivaatteiden alle kun ollaan kauppaan menossa taikka muuten vaan asioille.. Emäntä laittaa mielellään nahkavaatteet vielä latexin päälle! Ja meillä minut miehenä on alistettu täysin nsiden mielihaluja varten. Olen monesti lukittuna latex pukuuni ja pääsen pois vasta kun naiseni on tyytyväinen..
Paras halloween-asu ikinä vaimo tykkää ja "kauhistuu" nautinnosta.Kun vaimo haluaa " mustaa miestä " niin silloin pukeudun kiiltävän mustaan Latexan L3108 kokovartalo lateksi catsuitiin. Näin olen toteuttanut vaimon fantasian antautumisesta lateksipuku miehelle. Vain minulla on lateksipuku päällä. Rooli leikki johon molemmat on tyytyväisiä.
Kumi catsuit piinaavin seksiasu ikinä kun tyttöystävä lukinnut puvun sisään. Todella piinallista olla kumi catsuitin ja tyttöystävän uhri.Remmiharnes jossa 6 lukkoa ja kaulapanta lukittuna... pysyy puku väkisinkin päällä!
Kumi catsuit seksiä.Kumpaa suosittelisitte tänään.
1. Yökerhoon bilettämää ja ryyppäämään. Perustele.
2.Seksiä kumi catsuitissa. Perustele.
Enemmän suosituksia saanut vaihtoehto valitaan kello 20.00. Tasapelin sattuessa kiltisti nukkumaan.
Kumi catsuit mies ja nainen alkaa nauttimaan toisistaan sulautuen yhdeksi hekumaksi.Kumi catsuit seksiä.
-Seksi nautinto. kaikki muu on ajankulua ennen seuraavaa seksi nautintoa.
-Ei tule krapulaa.
-Tulee halvemmaksi kuin yökerho yö.
-Säästyy kaupungille lähtemisen vaivalta, kotona pääsee heti itse asiaan eli seksiin.
-Eikä taustalla häiritse covid
Oli fantastisen nautinnollinen kumi catsuit seksi yö. Tuli rennon raukea tyydyttynyt olo. Oli paras vaihtoehto.Kumi catsuit seksiä.
-Seksi nautinto. kaikki muu on ajankulua ennen seuraavaa seksi nautintoa.
-Ei tule krapulaa.
-Tulee halvemmaksi kuin yökerho yö.
-Säästyy kaupungille lähtemisen vaivalta, kotona pääsee heti itse asiaan eli seksiin.
-Eikä taustalla häiritse covid
Reality näky toimivan.Kumpaa suosittelisitte tänään.
1. Yökerhoon bilettämää ja ryyppäämään. Perustele.
2.Seksiä kumi catsuitissa. Perustele.
Enemmän suosituksia saanut vaihtoehto valitaan kello 20.00. Tasapelin sattuessa kiltisti nukkumaan.
Onneksi olkoon.Kylläpä sydämen syke kohos kun tilasin kumiasuja jouluksi. Vihdoinkin kumiasu tilaus tuli tehtyä. Huh huh.
Sama juttu.Kylläpä sydämen syke kohos kun tilasin kumiasuja jouluksi. Vihdoinkin kumiasu tilaus tuli tehtyä. Huh huh.
Mulla on fetissi muovisiin esiliinoihin. Kun luin näitä catsuit juttuja, niin pystyn täysin samaistumaan teidän tilanteisiin. Fetissit ovat upea ja rikastuttava asia!!Sama juttu.
Entä pvc catsuit. Pvc on muovia.Mulla on fetissi muovisiin esiliinoihin. Kun luin näitä catsuit juttuja, niin pystyn täysin samaistumaan teidän tilanteisiin. Fetissit ovat upea ja rikastuttava asia!!