kultalonkero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mukelot:
vastaus tuli nopeasti ja miellytti ainakin minua:

Olvi Kultalonkeron valmistusta ei ole lopetettu, vähennetty eikä suunniteltu lopettaa. Kyseessä ei
myöskään ole rajoitetun erän valmistaminen tai kausituote.

Valitettavasti kävi niin, että emme osanneet arvioida tuotteen kysyntää oikein ja juhannuksen
aikaan tuote 'vietiin käsistä'. Syy siihen miksi et ole Olvi Kultalonkeroa kaupasta löytänyt on
siis tuotteen tilapäinen loppuminen tehtaaltamme.

Minulla on sinulle kuitenkin hyviä uutisia. Valmistimme viime perjantaina ja ensi viikonvaihteessa
lisää Olvi Kultalonkeroa ja tulemme jatkossa tekemään parhaamme, että Olvi Kultalonkeroa on
saatavillasi kauppojen hyllyillä.

olville täydet pisteet :D

Täytyy varmaan ostaa vaikka en olekaan lonkeroa aikoihin juonut.

mä arvasin ettei oo lopetettu:D
Meenkö hei pitää pikku puhuttelut tonne lähikseen..
no menen todellakin..tollai säikyttelee mua!! perhana:D
Mulla on pihajääkaappi täynnä nyt siitä hyvästä kyllä sit..
,ettei vaan heti lopu:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Citymarketis kulta lonkero six maksaa 9.90 ja s-marketissa 7.80??
miks se on näin?

mä en tiiä onko niitä 0,5 tölkkejä sitte siinä kalliimmassa vai onko ne kaikki tölkkipäkit 0,33:sia.mä maistoin eilen ekaa kertaa tota ja olihan se kieltämättä ihan jees,kaitpa tuota vois juoda joskus enemmänkin :D

Mustakin se on hyvää, ostin sitä olikos se nyt toissa viikolla saunajuomaksi siiderin lisäksi ja täytyy sanoa että hyvää oli vaikken nyt mikään lonkeron ystävä olekaan.

Minusta se oli ihan kamalaa. Mutta varmaan johtuu siitä, että se maistui aivan Batterylta enkä voi sietää sitäkään. Joten jos olet Batteryn ystävä, niin varmaan tykkäät Kulta-lonkerostakin. Jos olet lonkeron ystävä, niin tuskin pidät Kulta-lonkerosta sillä lonkeron maun kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

no kertakaikkiaan voi suoraan sanoa että Olvi on kertakaikkiaan parasta kaljaa mitä on . Kulta Lonkero on sitten aivan eriasia , ensin se masituu aivan joltakin energia juomalle / limulle ja jälki maku on perus Olvia !

Mut on niin makeeta ettei sitä paljoa saa juotua.
On kyllä hyvää mut oon jo kyllästynyt siihen makuun.Jääkaapissa pari sikspäkkiä oottamassa mut kaljaa otin eilen kultalonkeron sijasta!

Yhteistyössä