kultahippuset!

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
kiva kun aina vaan jaksat tsempata meitä muita kilojen kanssa kamppailevia!!..Näinköhän tää palsta pysyis pystyssä ilman siuta... ;) :D
Ja tosi uppeta kun oot saanut niin hienon tuloksen aikaan, sekin tsemppaa tosi paljon muita kun kuulee että joku on onnistunut! Kun niin monesti tulee tosi epäuskoinen olo, kun tota ylipainoa on niin paljon etten voi ikinä onnistua!....mutta sinnillä pitää painaa, vaikka makeanhimot on välillä niin hirveät!!! :D
Kiitoksia kovasti kun jaksat olla niin kannustava ja oikein hyvää kesää!!! (toivottavasti näemme sinua täällä myös senkin jälkeen kun olet saanut loputkin kilot pois...!!!!)
 
Oi..kaunis kiitos sanoistasi :) .johan tuli hyvä mieli!!
minä tykkään tsempata teitä muitakin,kun ainakin itse oon kokenut toisten laihduttajien tsempin siksi parhaaksi tueksi :) !
kivastihan tuo mun paino on tippunut juu,mutta kyllä se hitaasti menee nykyisellään eli täällä ollaan vielä ja kauan ;) ,mutta hiljaa hyvää tulee ja nyt sen oon päättänyt,että kun kerran jo näin oon onnistunut niin onnistun varmasti myös viemään tämän urakan loppuun :D , mutta se on sitten eriasia, että kauanko se pysyy siellä normaalipainossa,toivottavasti loppuiän ;) !
ja aivan varmasti siis vielä oon kauan kiloineni täällä,mutta myös sen jälkeen tulen käymään ja tsemppimään muita,sillä täähän on mulla jo ihan elämäntapa :) !!
hyvää kesää sinulle ja kaikille muillekkin ja toivottavasti "törmäillään" täällä useasti ;) !
 

Yhteistyössä