Kulta rahaksi kultapussit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kultaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kokeillut, mutta vasta oli kuningaskuluttaja ohjelmassa juttua että sen pussin kanssa hinta on paljon huonompi kuin vaikka kanikonttoriin kultaa viemällä. Ilmeisesti tuossa liikeideana se, että saavat sellaisiltakin lähetyksiä jotka ei kehtaa naamaansa näyttää panttilainaamossa. Jotkut kultasepänliikkeethän ostaa myös kultaa, niistä saa todennäköisesti paljon paremman hinnan.

Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:
En ole kokeillut, mutta vasta oli kuningaskuluttaja ohjelmassa juttua että sen pussin kanssa hinta on paljon huonompi kuin vaikka kanikonttoriin kultaa viemällä. Ilmeisesti tuossa liikeideana se, että saavat sellaisiltakin lähetyksiä jotka ei kehtaa naamaansa näyttää panttilainaamossa. Jotkut kultasepänliikkeethän ostaa myös kultaa, niistä saa todennäköisesti paljon paremman hinnan.

ahaa. Minä en edes tiedä onko meidän kaupungissa mitään kanikonttoria. Ajattelin että tuo on helppo tapa, mutta tietysti sitten hinnassa kärsii :/

Minä lähetin sinne 2 valkokultaista sormusta ja sain saman hinnan mitä olisivat maksaneet kultasepänliikkeessä. Kävin siis ensin kysymässä sormusten arvoa liikkeestä ja katsoin mitä lupasivat kultarahaksi.fi sivuilla kun siellä on sitä hinnastoa.

Kulta rahaksi maksaa nyt 12,42 e/g 18K kullasta, täällä Seinäjoella paikallisessa kultasepänliikkeessä sanoivat maksavansa 9 e/g suoraan myytäessä ja 11 e/g, jos ostaa liikkeestä jotain, ts. vähennetään myyntihinnasta...eli kultapussin tilailuksi meni. Pussin hinta on 5 e, mutta se kompensoituu jo aika vähällä määrällä:)

www.korutrahaksi.fi maksaa vielä parempaa hintaa. Itse tilasin sieltä paketin, ja nyt on 407,5 euroa rahaa tilillä jouluksi! Ei mitään pahaa sanottavaa tuon firman toiminnasta, olen erittäin tyytyväinen...

"Ostamme kaikenlaisia kultaesineitä koruista kolikoihin ja harkoista hammaskultaan. Esineiden kunnolla ei ole väliä, ostamme myös rikkinäiset esineet. Ostamamme kulta puhdistetaan ja sulatetaan kultaharkoiksi. Kultaesineenne eivät joudu jälkimarkkinoille, kuten esimerkiksi panttilainaamoihin tai korukauppoihin"

"KultaRahaksi™ voi sulattaa Esineet tai muuten käsitellä kaupan kohteena olleet Esineet haluamallaan tavalla!"

Siis sulattavatko vai eivät? Mitä tarkoittaa haluamallaan tavalla?

Mä kävin juuri myymässä omat ylimääräiset kultakoruni Tavexin toimistolla Helsingissä (kun täällä pp-seudulla olen), yritin myös KorutRahaksi-firman toimistoon mutta kukaan ei avannut ovea vaikka oli mainostettu aukioloa Metro-lehdessä. No Tavexilla oli parempi hintakin näköjään. Sain koruistani 1070 euroa. Kannatti :)

http://www.tavex.fi/

[QUOTE="vieras";22281898]Mä kävin juuri myymässä omat ylimääräiset kultakoruni Tavexin toimistolla Helsingissä (kun täällä pp-seudulla olen), yritin myös KorutRahaksi-firman toimistoon mutta kukaan ei avannut ovea vaikka oli mainostettu aukioloa Metro-lehdessä. No Tavexilla oli parempi hintakin näköjään. Sain koruistani 1070 euroa. Kannatti :)

Sijoituskulta, valuutanvaihto, rahan pikasiirto - Tavex Kulta & Valuutta[/QUOTE]

Siis pk-seudulla.

Maksavat todella huonoa hintaa paikallisista kultasepänliikkeistä saa paremman hinnan.
Huijauksen makua palauttaminenkin maksaa jos tilaat takaisin.
Humattava ero hinnassa kun on arvioitu muuallakin kullan todellinen arvo, maksavat mitä haluavat.

Minä kyllä mieluummin OSTAISIN sitä kultaa jos saa niin halvalla kuin ne liikkeet ehdottavat, esim. kultarahaksi, korutrahaksi, tavex ym. firmat. Siinä on hinnat etusivulla. Pistäkää vaikka Huuto.netiin niin saatte luultavasti paremman hinnan kullasta!

Yhteistyössä