M
mä
Vieras
Mitens saatte tarpeeksi tummat kulmista ku itse värjäätte? Ja mitä ainetta käytätte? Ja jos haluaa oikeen tummat niin onko ihan musta parmepi vaihtoehto ku ruskea?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Sekoita mustaa ja tumman ruskeaa. Älä nyt ihan mustaksi laita, voi olla vähän koomisen näköiset ennen kuin väri vähän haalistuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ruskeitakin on ainakin 2 sävyä; vaaleaa ja tummempaa. Pidätkö tarpeeksi kauan (5-10 min)? Osta mustaa ja sekoita, niin mä tekisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ruskeitakin on ainakin 2 sävyä; vaaleaa ja tummempaa. Pidätkö tarpeeksi kauan (5-10 min)? Osta mustaa ja sekoita, niin mä tekisin.
Tummemman ruskeaa mulla on. Täytyy kokeilla sit sekottaa sitä mustaa.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tummemman ruskea sävy..musta on liian tumma..mä olen pitänytjopa reilun 30min..kulmissa
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:tummemman ruskea sävy..musta on liian tumma..mä olen pitänytjopa reilun 30min..kulmissa
Ei ole hyötyä pitää noin kauaaväriaine hapettuu, ei se siitä enää tummene.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ruskeitakin on ainakin 2 sävyä; vaaleaa ja tummempaa. Pidätkö tarpeeksi kauan (5-10 min)? Osta mustaa ja sekoita, niin mä tekisin.
Tummemman ruskeaa mulla on. Täytyy kokeilla sit sekottaa sitä mustaa.
mutta 5-10min on ihan liian lyhyt aika..
Alkuperäinen kirjoittaja kuinka:Kuinka tummat ne sitten pitää olla? Multa ei kukaan ole ikinä suostunut värjäämään kun luonnostaan on jo tummat...
Alkuperäinen kirjoittaja Hannie:Refectocilin ruskea on aika huono, mutta hyvä tulee, kun lisää vähän mustaa sekaan.