O
Oksasaksi -ostoksille
Vieras
Kiitollisena otetaan vastaan kaikki sääri -neuvot!! Olen kalpea ja jaloissa paljon pinnalla olevia verisuoni, verenpurkaumia ja alkavia suonikohjuja. Olen siis iholtani todella kalpea ja säärikarvat ovat tummat. Eli sheivatessa jää mustat pilkut valkoiseen ihoon ja epiloinnista punaiset pilkut ja sisäänpäin kasvaneet karvat. Mitä te naiset teette säärillenne, miten saatte niistä sileät ja tasaisen väriset?
Onko muilla ongelmia epilaattorin kanssa? Minulla ainakin on niin tiheät säärikarvat, että sillä epilaattorilla saa hinkuttaa kolme tuntia yhtä jalkaa, jos haluaa, että kaikki karvat osuvat pinsetteihin. Minulla siis tällä hetkellä joku Panasonicin epilaattori ja siinä pitäisi olla aika paljon niitä pinsettejä.
Olisiko itseruskettavasta apua? Ja miten niitä sääriä tulee meikata?
Kiitos kaikista vinkeistä!
Onko muilla ongelmia epilaattorin kanssa? Minulla ainakin on niin tiheät säärikarvat, että sillä epilaattorilla saa hinkuttaa kolme tuntia yhtä jalkaa, jos haluaa, että kaikki karvat osuvat pinsetteihin. Minulla siis tällä hetkellä joku Panasonicin epilaattori ja siinä pitäisi olla aika paljon niitä pinsettejä.
Olisiko itseruskettavasta apua? Ja miten niitä sääriä tulee meikata?
Kiitos kaikista vinkeistä!