Kulmien nyppiminen ja kestovärjääminen

Mä olen monesti asiaa miettiny sen jälkeen kun täytin 15 eli 13 vuotta. MItähän mahtaisi maksaa ja kuinka usein tarveis uusia.
Itse en uskalla nyppiä, ku menis päin honkia kuiteskin ja on niin kauheen vaaleet et ihan itkettää. Jos vaikka itelleen joululahjaksi..
 
Kulmia pitää periaatteessa siistiä muutaman päivän välein, mutta mitään isoa kulmaremppaa ei tarvitse tehdä kuin vain sen yhden kerran, mikäli kulmista pitää huolta, eli niitä tosiaan nyppii joka viikko pariin otteeseen.

Kestoväri mulla kestää noin kuukauden.

 
minä
Käy kerran kampaajalle/kosmetologilla laitattamassa kulmat, sen jälkeen on helppo pitää siistinä itsekin. Marketeista saa myös kulmille ja ripsille tarkoitettua väriä, jota on minusta helppo käyttää ja kestää tosi moneksi kerraksi.
 
Greippi
MInä käyn hoitolassa noin 1,5 kuukauden välein siistittämässä kulmat vahalla tai sokerilla, en nypi koskaan niitä itse. Hintaa yleensä noin 10 euroa. Värjäytinkin ennen, mutta huomasin sen tarpeettomaksi, kun omakin väri on aika tumma.
 
Kiitoksia, on tullu aina vaan kulmakynällä vähän sudittua väriä noihin, ja nytte alkanu ahdistaa ne jostai syyst, meikkaan nykyään todella harvoin ja olis kiva jos joku sais ne luonnollisen näköiseksi ja olis helppo pitää itte sitte siistinä. :D
 
Mä värjään itse kotona niillä marketeista saatavilla ja lopputulos on ihan sama kuin kosmetologin tekemä. Ja helppoa, mutta paras varmaan olis että joku tekisi sulle sen ekan kerran, että näet miten tapahtuu ja lopputuloksen. Nyppimiseenkin tottuu, aloita varovasti.

Muista että värjäystulos on aluksi tosi vahva ja saatat säikähtää. Mulla kestää väri n. 1-1,5kk, mutta haalenee sitä alkushokista aika nopeasti "normaaliksi".
 

Yhteistyössä