**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Ähhh, Tampereella olis ollut kivoja lastenvaatekauppoja :headwall: ....mut joo, kyllä me Jyskyläänkin ilmestytään. B)
Niinpä. Tampere olis vähän isompi city! :D Niin ja kun lastenvaatefriikiksi ilmottaudun, niin kyllä ne kaupat tätäkin mammaa kiinnostais. :whistle:
 
minä nostan käteni tampere äänestyksen puolesta. Ei mitenkään oma lehmä ojassa... ;)

Mulla oli tänään ihan kiva päivä, mutta nyt sen lopuksi on iskenyt taas huoli, kun tyttö karjui taas pää punaisena pitkän tovin ihan hetki nukahtamisen jälkeen, päiväunet oli läpi päivän sellasta vartin luokkaa ja huomenna pitäs selvitä kahden kanssa yksin ja mitä jos toi onki taas kipee ja pitäskö mennä lääkäriin ku viimeks ku vetkuttelin nii oliki ollu korvatulehdus ja oi ja voi. ku ei sen NIIN HIRVEESTI valita ja itke, mut jos sil onki silti paha olla ja mä en vaan tajuu, ku oon tottunu sellaseen päätä leikataan huutoon, jos ollaan sairaana kun sillai juhokin aina tekee. mutku toi ei huuda ku vaan nukkumaan käydessä... (siis yleensä ei sillonkaan, joten pakko olla joku vikana, kunnyt huutaa)... oi voi. nii ja ku suppo autto niin sekin viittais siihen, et oli jotain särkyy, joka sit helpotti... ???

taidan vaan mennä sänkyyn ja yrittää selvitä huomisesta.

Mulla on nyt taas vissiin se maanisdepressiivisyyden depressiivisyysvaihe menossa. hermot menee sekunnissa ja ei huvita yhtään eikä mikään. yäk koko elämä.

Velv
 
luulen että mä liputan kuitenki sen tampereen puolesta..se on kuitenki viel sellanen matka minkä voisin lähtee itte huristelee autolla yksin ton neidin kanssa.

Nenni otti ekat ryömimis"askeleet" hetki sitten.. koitti pysyy koiran perässä ku koiralla oli herkullinen luu..suu napsuen veti itteensä eteenpäin..koira ihmetteli ku toinen pitää toisesta päästä luuta kiinni, mut luovutti luun nennille vaikka nenni ei ees ylttäny muuta ku hipasemaan luuhun.

kohta on siis meijänki vauva jo iso tyttö :heart: :'(

ja tuosta hotelli jutusta, mulle ihan sama. mut ois hyvä jos joku kysyis jotain ryhmä alennusta..
 
Meille tuo tapaamispaikka on oikeestaa ihan sama kun kumpikin paikka tuttuja eli päättäkää te muut ni me tullaan paikalle pojan kanssa :D

meillä ollu tänää kitinä päivä, varmaa johtunu räkäsestä olosta ja siitä että edelleen on tulossa se eka hammas..yks reuna on puhjennu mutta muuten hammas ikenen alla. kuola lentää kivasti :D Mun mieliks poika söi jopa mun keittämää omenakaurapuuroa, ennen syöny ite tehtyä tosi huonosti, kelvannu vaan noi kaupan purkkipuurot. mutta ne maksaa niin törkeesti ettei viittis niitä paljoo ostella.
Huomenna ois tiedossa pojan soseiden keittoa ja jos vaikka uloskin kerettäs kunnolla. Aleissa oon käyny parina päivänä mutta ei oo kyllä tarttunu mukaan muuta ku pari koria tuonne meiän rakenteilla olevaan kodin hoitohuoneeseen. Ois kyllä pitäny löytää tuolle meiän 6v neitokaiselle housuja ku kasvaa vaan koko ajan ja jää kaikista pöksyistä lahkeet lyhyiks :D
 
Jyväskylästä en oikein tiiä ku sinne on kuitenkin täältä matkaa melko reippaasti :/

Meilki muuten likka kävelee jos saa vaan jostain tukea, mie kyl en jaksa uskoa et tuo oikeesti kävelee lähtis, varsinkaa ku ei ryömi eikä konttaa :D
 
Velv, tää ei siun oloa paranna yhtään mutta taidanpa olla samaisessa maanisdepressiivisyyden depressiivisyysvaiheessa. Vituttaa ja hermo palaa. Oon maailman huonoin äiti ja haluaisin vain että kaikki olisivat hiljaa ja paikallaan. Eilen oli ihan järkyttävä päivä heti alusta pitäen, tänään jo huomattavasti parempi. Leevi oli suloisin vauva ikinä taas kerran ja äiti vaan kiukuttelee, hyi hemmetti. Ihan hävettää. Oisko tosiaan pieni irtiotto mitä?
 
Mäkin voisin oman ääneni antaa tuolle Tampereelle vaikka Jyväskylässä asutaankin....Ois hyvä syy lähtee reissuun ja pois hetkeks täältä kotoota :D ja näkis samalla noita sukulaisiakin :) Ja totta Tampereella on paremmat kaupat ku täällä...
 
Huomenta...arkeen palattu :D
Yö ol mitä ol...nukuin kyl jonku ver jossai välissä ;)

Viel tapaamisesta...miulle käy kumpi vain kaupunki,saatte päättää :saint:

Puoletunni pääst isompien herätys...raukat joutuuvat tuonne pakkasee lähtä tarpomaan :/
 
huomenia kaikille :) täällä nukuttu melko kohtalaisesti mitä ny poika pyöri meiän välissä ja nukku tosi levottomasti, välillä itkien. Mietin että pitäskö lääkäri tilailla ku nuha kestäny pari viikkoa ja nyt yskii kurjan kuulosesti ja haroo korviaan...Tietää vaan että tänää on varmasti aika täyttä lääkärissä mutta voihan sitä ainaki kysellä että jos joku kattos noi korvat, ei siinä montaa minuuttia mee.

Meillä arki astuu kuvioihin vasta ylihuomenna kun tyttö palaa eskariin. Ois sillä se jo tänää alkanu mutta on vielä isällään ni on tän päivän pois. Tähän lomailuun ja miehen kotona oloon vois kyllä tottua, ei oo montaa kertaa parin viikon aikana tarvinnu Artulle syötellä aamupuuroja kun mies on sen hoitanu ja antanu mun nukkua, parhaimmillaan mulla riittäny unta kahteentoista asti :D
mutta alampa ettiin terveyskeskuksen puhelinnumeroa ja alkaa heti kasilta soitteleen aikaa..
 
Huomenet!
Meillä "arki" alkaa ylihuomenna, kun lapset lähtee kouluun. Miehellä kun ei ole työn puolesta mitään lomia/pyhiä ollutkaan, eli sillä rintamalla ei muutoksia.

Tapaamisesta me päästään/tullaan kumpaan vaan, myös Jyväskylään. Kannatan sitä paikaa, kumpaan saatas isompi porukka koolle?

Ihme vetkutusta meillä tullu nukkumaan menosta sekä illalla että päivällä. Nyt en oo laittanu päikyille ulos ollenkaan, kun on ollu noita pakkasia ja toinen muuten niin flunssanen. Eilen jo suunnittelin perinteisen huudatusunikoulun pitoa (saa kivittää! :ashamed: ) mutta ukollehan se ei käy, että isin prinsessaa itketetään tahallaan. Isi kantaa, isi kiikuttaa, isi tekee mitä vaan neiti ikinä keksii .... |O Sit katotaan uusiks, kun imetys loppuu... Mutta kun siihen on vielä kuukausia aikaa, eikä tahdo pinna riittää... :/

Ammu ja Milla (7kk 4pv)
 
nonii..mies suunnittelee alottavansa oman yrityksen uudelleen..mun korvaan se ei kuulostanu tässä tilanteessa yhtään hyvältä, vaikka palkkaa tulis paremmin, mut viime kertanen kokemus siitä ettei ukkoa enää näy ni ei kiitos....

ja taas otin puheeksi tän koira jutun ni ukko sano et sehän on niin kiltti ja silitteli sitä tossa sitten samaan aikaan, ja totes että mä vaan liiottelen :headwall: :/

joo mähän haluun koiran ja sit kusetan kaikille et se on ihan riiviö..helppo se ukon on sanoa kun ei oo näkemässä.. nytki lauantaina teki päivän yläkerrassa hommia yhtä kauan ku ois ollu töissä ja eilen oli kokopäivän autotallissa

ei muuta..jännittää se ultra pirusti :/

wiivi84 & ?? 11+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
No huhhu, MÄ lähetän nyt jollekki YV:tä esim Ammulle, ja Ammu lähettää sen eteenpäin YV:nä!!
Lista jossa on Tre tai Jvsklä, laittakaa nimi alle kumpaan haluatte. Niin saadaan selvyys miten monta mihinkä haluaa :D
muuten hyvä idea mutta mistä kukaki tietää kelle se pitää lähettää ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
No huhhu, MÄ lähetän nyt jollekki YV:tä esim Ammulle, ja Ammu lähettää sen eteenpäin YV:nä!!
Lista jossa on Tre tai Jvsklä, laittakaa nimi alle kumpaan haluatte. Niin saadaan selvyys miten monta mihinkä haluaa :D
muuten hyvä idea mutta mistä kukaki tietää kelle se pitää lähettää ??

No katsoo vaan kene nimi puuttuu, tai sille jonka nimee EI ole listalla.
 
Huomenta
Meil oli ihan per....tä viime yö, puolen tunnin välein kitinää... en tiiä oisko NYT sit hampaita tulossa (oon veikannu niit jo kaks kuukautta millon minkäki kitinän syyksi) ja kun ruokakaan ei ole oikein kelvannut viikkoon. Sekin alkaa muuten pikku hiljaa ottamaan aivoon kun melkeinpä joka kerta se on kaks lusikallista ja sit suu nipistetään kiinni.

meillä jää tapaaminen myös niistä syistä et a) mies lomautetaan parin viikon päästä, eli niit rahoja tarvii muualle ja b) en usko et tuo tyttö tekee mitään ihmettä nukahtamisen/nukkumisen suhteen ni mulla menis suurin osa aikaa siihen et yrittäisin sen saada nukkumaan :| voi että taas vituttaa kaikki.
 

Yhteistyössä