**KULLANKERÄT** Tammikuussa

Elämäntilanne on meillä semmoinen, että olen kotona lasten (3v 2v ja Matias) kanssa. Töihin olen ajatellut mennä kesällä aikaisintaan. ASutaan tosi syrjäsä, joten hoitopäivät tulevat pitkiksi. Työssäkäymisestä ei jää paljoa enempää käteen hoitomaksujen ja polttoainekulujen jälkeen. Mies on töissä kyllä, ja miehen palkalla elellään.

Lisätkää mut listaan!!! Eka sivun lopulla kerroinkin jo Matiaksen mitat ym. joten sieltä löytyy. Yytä en voi laittaa kun kone jumittaa tätä sivua niin pahasti :headwall:

Tapaamisesta voisin olla minäkin kiinnostunut. Missään nimesä ei mukaan lähde miestä tai lapsia, eli minä & Matias. Mun toive olis, että paikka ei ois sikakallis, ja mitä lähempänä, sitä parempi. (Oulun pohjoispuolella asustellaan). -toki täältä kai oli muitakin tulossa, joten kimppakyydillä ehkä pääsee? Mulla ainakin on tilava auto.
 
Elämäntilanne on meillä se, että mulla ei ole työpaikkaa odottamssa. Mies on töissä, ja miehen rahoilla elellään. Töihin ajattelin mennä kesällä aikaisintaan, jos vaan rahatilanne sallii kotona olon niin kauan. Asutaan tosi syrjässä, ja meillä on 3 tarhaikäistä vielä monta vuotta (Matias + 2- ja 3-vuotiaat tytöt) joten hoitomaksuihin menee rahaa, kuten myös polttoaineeseen menee TODELLA paljon rahaa. Voikin olla, että työssäkäymisestä jää vain vähän enemmän rahaa käteen, kuin nyt. -sekä lapsille 10h hoitopäivä...

Tapaamiseen Voisin tulla Matiaksen kanssa. Miestä ja isompia lapsia en mukaan huoli. Tapaamispaikasta on toiveena, että ois suht edullinen, ja tietenkin mitä lähempänä, sitä parempi. Asun siis vähän Oulun pohjoispuolella. Tokihan täältä varmaan saisi kimppakyydin aikaiseksi?

LISÄTKÄÄ MUT LISTAAN Olen pudonnut pois sieltä. Yytä en voi ketjun aloittajalle laittaa, kun jumittaa tää netti. Matiaksen syntymäpäivä + mitat löytyy tän ketjun eka sivulta, loppupuolelta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Mamitzu hui, meikäläinen paleltuis jo nuissa lukemissa...
Samoin! Meillä lämpöä sisällä 24C :ashamed:

Ja meillä hikoillaan nois lukemissa :D
Meillä on kyl villasukat kovassa käytössä (mä kyl käytän niitä kesälläkin :D )


Millaisessa lämpötilassa teidän vauvat nukkuu?
Just kun kerkisin eilen kehua, että meillä on yöt rauhoittuneet, niin eikös vaan viime yö ollut kauheeta huutoa. Olisko Lellelle tullut kuuma, kun poltettiin puuta uunissa vielä viimeksi illalla ennen nukkumaanmenoa? Yleensä ei niin paljon lämmitetä, ja Lelle nukkuu normaalisti n. 20 asteessa. Jos tytsy tulee äitiinsä, niin ei taida uni liian kuumassa maittaa. Ootteko muut laittaneet merkille lämpötilan vaikutusta yöuniin?

Sorpits jos lainaukset ym. menee päin mäntyä. En myöskään saanut tuota palstan viimeistä sivua millään esiin luettavaksi. Tää on vähän noviisi.

Kiva, kun toivotitte niin syrämmellisesti tervetulleeksi. Lesboystäviä ei voi koskaan olla liikaa!

t. Tiktu, jolla on vihreät silmät ja jonka miehellä ja vauvalla on siniset
 
Tuosta ulkonäköasiasta muuten että mies lupasi järjestää viikonlopun vapaaksi ja maksaa kaikki jos en mälise ja kotkota kampaajalle menosta muutamaan kuukauteen :LOL: Paha paha... eli siis joko tuun variksenpelättimenä paikalle tai olen hulmuharjainen, mutta yksin kotona.. TOUGH! :D Missä muuten on sivu kakskeetviis?!

Niin ja SK:lle että jos kaikki vaan järjestyy niin tultais kombinaatiol mie ja poijaat! :attn:
 
Teen yhen kokeilun vaan!! mua kun hirmusesti hämää että mitä ootte kirjotellu!!

























1







11111

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11

2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2

2
2
2
2
2
2
2
2
2

2
2
2
2
2
2
2
2
2
2

2
2
2
2
2
2
2

wiivi :D :saint:
 

Yhteistyössä