KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Milla ja Sofia treffasivat Turussa =)


Maalaisjuntti ja citygirl :D (päätelkää itse, kumpi on kumpi). (Ja uskokaa pois, tuon lapsen hiukset kammattiin ennen ku lähdettiin reissuun *huokaus*)

Tiivari oli just niin positiivinen ja ihastuttava persoona, kun on kirjotusten perusteella voinut kuvitellakin ja taas alkoi vaivata ajatus, että olis niiiin kiva nähdä teitä muitakin ihmisiä nikkien takana. (Itse en varmaan ollu oikein parhaimillani muutaman tunnin unien jälkeen, mutta ei se haitannu varmaan...)

Reissu oli ihan kiva, joskin raskas. Tukholmassa oli asteita +27 ja tuloksena jalat rakoilla ja "rusketusraidat" kun en tajunnu aurinkorasvaa varata, ni paloin sit ihan ilosesti. Nyt mulla on sit pari viikkoa lomaa ja otan ilon irti siitä. Ihan ekaks nyt viettämällä siivouspäivää, kun huomenna kahvitellaan 2v täyttymisen tiimoilta. Kivaa Kesäkuuta kaikille!


 
Taas huomaa kuinka aika rientää, ettei perässä pysy :eek: anteeks ursu, nyt vasta huomasin, että oot laittanu yv:tä joskus maaliskuun lopussa :ashamed: en oo jaksanu kirjautua :snotty:

Mutta onnea jo 2-vuotta täyttäneille :flower: on tää vaan hurjaa miten meijän vauvat on kasvanu jo näin isoiks =)

Ihanat Milla ja Sofia :D Ihanasti tukkaa molemmilla, meillä on vieläkin tää juice-malli, takatukka on pitkä ja päälaki kalju :snotty:

Mä oon kans ihan valmis treffaan, jos joku eksyy tampesteriin päin :wave: tai tuskin mua kukaan haluaa nähdä :ashamed: aina vaan valittamassa :ashamed:

Ja uhma senkun pahenee vaan |O on jo heittäydytty kaupan lattialle makaamaan ja huutamaan :D

Ja meillä herätään edelleen öisin, enää tosin vaan kerran, jeejee :saint:

mutta vielä pari kuvaa ja sitten nukkumaan:





Ihanaa kesän jatkoa kaikille :wave:
 
Onnea myös kaikille 2-vuotiaille! :)
Meillä nuo synttärit on tiistaina. Suuremmin niitä ei juhlita, mutta ollaan menossa kakun kanssa mummulaan kahvittelemaan tiistaina iltasella :) Meillä suurin osa läheisistä asuu muualla niin eivät viikolla pääse. Ja sitte vajaan kahen viikon päästä meillä on "ne" isommat juhlat, jossa sitte onkin suvut liikkeellä oikeen kunnolla ni juhlitaan sitte samalla myös hiukan tuota kaks vuotiastakin :)
Neuvola meillä on vasta 22.6, hiukka unohtu tilata tuonne aika :D meillä on kuuleman mukaan neuvolatätsky vaihtunu ja ei oo enää kait yhtä kiva kun mitä vanha oli :( silläkään ei tuonne oo niin kiva mennä.... Tuntuu ettei poika oo kasvanu mitään tässä viimesinä kuukausina, mutta tuolla sen sitte näkee valehteleeko mun silmät vai ei :D

Mustakin olis kyllä tosi kiva nähdä ketä nikkien takana on, mutta eipä täällä Jyväskylän suunnalla taida ketää asuskella.... Tampereella tulee pyörittyy aina välillä kun mun vanhemmat ja muu suku asuu siellä päin. Viime viikon maanantaina tuli pyörähettyy siellä Ikeassa ja Ideaparkissa :D

Mutta nyt vetää tuo sohva puoleensa :) iloista kesää kaikille!
 
Huomenta!

Mä olen tulossa Tampereelle tässä piakkoin "henkilökohtasista syistä" (jos ei kesä-heinäkuun aikana niin viimestään elokuun alussa) ja ihan mielelläni tapaan Miss Piggyn ja handenkin (osutetaan vaan aikataulut kohdilleen). Voihan se olla vähän haasteellista, ku mekin handen kanssa tehdään vuorotyötä molemmat, mutta kun riittävän ajoissa ollaan asialla, niin mikä on, ettei onnistu?!

Mä voisin oikeastaan jo "varata" Heinä-Elokuun taitteen viikonlopun (30.7.-1.8.) vaikka ei mulla ole työvuorolistaakaan vielä sinne asti, mutta jos sattuu, että on töitä (ei pitäs, kun kaks vkl sitä ennen oon töissä ) niin joudun sen vaihtamaan, että pääsen Tampereelle, kun mummu (mun isän äiti siis) täyttää vuosia sillon Sunnuntaina. Että koitettasko sillon nähdä?

Meillä on uhmaa kans ihan kiitettäväsi, tai omaa tahtoa, joka osataan kyllä jo ilmastakin ihan reippaasti :saint:

Mä kiitän Millan puolesta onnitteluista ja lähettelen täältä vähän myöhässä onnittelut kielletyn Leeville:flower:! Ja hirmusesti tsemppiä uuteen arkeen sinne!
Äää:n Nooalle:flower:! Rebelin Rasmukselle:flower:, toivottavasti arki on asettunut uomiinsa pikkuveikan tultua taloon. Ja tietty tän päivän sankarittarelle, Tiktun Lellelle! :flower:, toivottavasti vauva-arki sujuu myös heillä.

Eipä tässä muuta. Miettikää MP ja hande tuota viikonloppua ja tietysti jos joku muukin haluaa paikalle tulla, niin mikäs sen mukavampaa, joukossa hauskuus tiivistyy ja silleen... :wave:
 
Huomenta!

Kiitokset viimeisestä Ammulle ja Millalle! Oli mielettömän kiva nähdä vuosien nikkeilyn jälkeen =) Ja tosiaan olisi kiva nähdä muitakin! Kaikkia tuskin ikinä saadaan kokoon kerralla, mutta jos edes yksi tai kaksi kerralla. Siitä on hyvä lähteä ;) Itsekin olin Tampereella viime viikolla! Harmi kun mulle ei tullut mieleen treffiehdottelut. Mut siis Turku-Tampere väli on niin lyhyt, että tokihan sinne ajelee useamminkin.

Onnittelut myös täältä kaikille 2-vuotiaille Kullankerille! :heart:

Meillä seuraava neuvola on vasta 2,5 vuotiaana. Jotenkin harmi, kun olisi kiva tietää tarkemmin neidin mittoja. Aikalailla olivat samanpituisia Millan kanssa, joten varmaan jossakin 85-86cm pituudessa mennään.

Meillä on aloitettu kuivaksiharjoittelu - toistaiseksi kehnolla menestyksellä. :headwall: Mut kaippa se tästä vähitellen.

Mitäs kesäsuunnitelmia kullakin? Ja oletteko keksineet kivoja synttärilahjaideoita taaperoille?
 
Tarvii pistää tuo viikonloppu "korvan taakse" :D oikeastaan saan tietää tuon viikonlopun töistä tän viikon lopulla kun pitäs töistä hakea taas kuuden viikon työvuorot.... Oli pomo unohtanu laittaa tulevalle listalle mun viimesen loma viikon ni saa nähä miten sitte työt menee.... Öitä pitäs kyllä edelleenki jatkaa tahdilla 5 yötä- 5 vapaata, mutta aina voi jotain muutoksiakin olla... Mutta katsellaan :)

Meillä on ollu tosi hankalaa keksii pojalle mitään lahjatoiveita kun tuota tavaraa on jo niin paljon. Suosituimpii leluja on nykyään pikku legot joita on isommilla isot kasat.... Ite ostettiin pojalle Puuha-Pete dvd ja sitte pitäs löytää sille joku pieni tuoli... Kummeiltaan saa vaatetta ja toisen Puuha-peten... on nuo pojan suosiossa :D
 
täällä oon, aika vaan menee niin nopeeta etten kerkee kirjotella...Emma uhmailee ja Lucas liikkuu jo tuhatta ja sataa ryömien, ja saa pian kaks ekaa alahammasta... :D

Käytiin Emman kanss hammashoitajalla, ja yllätyin, kun hoitaja laski emman hampaat, että kaks hammasta puuttuu viel, ja että alhaalla vikat takimmaiset hampaat oli just puhjennu :eek:

Joo, mä siis luulin jo että emmalla on jo kaikki hampaat tullu, mutta ei, ja sit että nyt tajuun miks on niin kitinää ja huono syömään, kun ne ala takahampaat on puhjennu...voivoi, oli taas huono ja tyhmä äippä fiilis.. :kieh:

Ja sit Emman synttärit olis huomenna, mut sit Emmalle nousi lämpöö ja räkä valuu ja yskää, Lucalla valuu nenä ja yskii...Joten synttärit on vasta 4.7...huoh..

Ja sit itteeni, mähän otin h-kierrukan helmikuussako se oli...? ehkä juu, ja mulla on oli van yhdet normit menkat, toiset menkat viel jatkuu, eli oon nyt tiputellu n2kk... :kieh: ...no ei se mitään ku tosiaan vaan tiputtelee, pikkuhousunsuojalla pärjään..

Ja sit viel, näköjään , hakeudun nyt tooooosi hitaasti Lucan syntymäst, tukkaa lähtee edelleen mun päästä, ja nyt se alkaa rasittaan.. :kieh:


Nojuu, valivali...pakko oli purkaa... :D


Onnea kaikille 2V johdosta!!!!!!...hui kuinka se aika meneekään...

Ja jooooooooooooooooo, mäki haluun nähdä teitä Livenä!!!!!... =) :heart:
 
No mutta hyvää päivää! :)

Alexkin täytti 2v. toissapäivänä, tänään on juhlat. Tosin mä oon repinyt jo puolet hiuksistani kun kämppä on kuin hävityksen kauhistus, ja miehet meni eilen keskenään sopimaan meille kummitytön perheen kanssa treffit heille Turkuun, kummallakin huomenna syntymäpäiväjuhlat (meillä alex, heillä Mico 4v)... Eli kohta herätän miehen, heitän kummatkin äijät pihalle ja imuri ja pölyhuiska käteen ja piirakoita vääntämään.

Vaihdoin tossa 24.5 töitä yksityiselle puolelle, jossa meno oli rauhallista (tosin työntäyteistä) ekat 2 viikkoa, kunnes kaik helvete pääs irti; ns. vastuuhenkilö irtosanoutui ja sai niin kauniin hermoromahduksen, että osakas tuli potkimaan ja melkein seuraavana päivänä 4 viikon erorahat kädessään pellolle. Nyt on 2 viikkoa yritetty keskenämme selvitä tästä, yksi jäänyt 2 viikon työuupumussaikulle, mä oon ihan tööt ja pari muuta ei vielä tajua missä mennään. Sain niin paljon vastuuta että pää räjähtää. Toivotaan myös että kuun lopussa räjähtää tilikin :LOL:

Alexin neuvola on vasta tiistaina, joten päivittelen niitä tietoja sitten, veikkaukset siinä 13-14 kg ja 90+cm, eli normijätkä! Mitään ihmeempiä meillä ei pojan kanssa ole tapahtunut, sanoja tulee edelleenkin sieltä täältä ja "verrainnollisia", eli ihan suomea ei vielä puhuta, mutta Alexin suomea kyllä :D

Terkut mammoille, Mä ehdottaisin SÄRKÄNNIEMI-treffejä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Mä ehdottaisin SÄRKÄNNIEMI-treffejä?!
Joooooo, kyllä, tuo olis hyvä idea...Koska koska??? :D
Mulle sopis ELOKUUN eka viikko...kun miehellä sillo viikko kesälomaa, niin pääsis tulemaan Emman kanss kahden... B)

Hih, eli mulle sopis kyllä tuo 31.7-1.8 ...oioi olispa kiwaa...=)
 
Sydänkäpynen, mulle sopii melkein mikä tahansa vkl (lauantai/sunnuntai), ei elokuun kaks ekaa (7.8 ja 14.8) kun on häitä mitä pitää juhlia :)

Meillä Alex nukkuu kun on väsynyt, joten mitään "päikkärit menee pieleen"- juttuja ei täältä ainakaan kuulu, rattaat messiin, hattarat nenuun, lapsille paljon katseltavaa ja äideillä paljon juteltavaa. Mä ainakin oisin 100% messissä :) (ps. junalla tultais helsingistä kun ei ole autoa).
 
Täällä maailman suloisimman 2v kesäheinän äiti haikeana palstailee. Eilen meinasi ihan itku tulla, kun tajusin että on neidin viimeiset hetket yksivuotiaana. :'( Onneksi piristi heti aamulla Sofian ensimmäinen huudahdus herättyään: "Tänään on minun ONNENPÄIVÄ" :heart:

Ja siis särkänniemitreffit kuulostaa hyviltä ja mulle sopii melkein koska vaan. :wave: Eiks siellä ole se kiva kotieläinpuistokin samassa yhteydessä.

 
Onnea 2 vuotta täyttäneille Alexille:flower: Sofialle :flower: Emmalle :flower: ja Elsalle! :flower:

Joo, tulkaapas tosiaan kaikki kynnelle kykenevät Tampereelle sillon 30.7.-1.8. viikonloppuna?
Ja on siellä eläimiä. Oli ainakin sillon kun mä viimeksi kävin (on jo tosin aikaa...) Ja ne delfiinitkin :heart: Olisko hyvä treffipäivä se lauantai? (eli 31.7.) Me tullaan kaupunkiin sillon pe (luultavasti) tai ehkä jopa la (jos oon perjantaina vaik iltavuorossa, kun en tiedä vielä ) ja sunnuntaina meil on ne synttärijuhlallisuudet...

Ketkä tulee???! :attn: :attn:
 

Yhteistyössä