kuljitko ihmisten ilmoilla kun olit viimeisillään raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Todellakin kuljin, ihan niin paljon kun kesähelteellä 25 kiloa normaalia painavampana ja järkyttävän turvonneena vain jaksoin. Synnytykseen ne kulkemiset sitten loppuivat vähäksi aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: goddess
Joo meinasin alkaa nyt keräämään evästä tänne 8 kk:n ajaksi, lukemista, DVD elokuvia.....naamaani en ulkona näytä....neuvolatätikin saa tulla tekemään kotikäynnit ja tietty laput silmillä ettei näe minua :D
 
rv 40+0 istahdin kauneushoitolan penkkiin värjäyttämään kulmat ja ripset.
rv 41+6 suoritin vielä esikoisen kanssa kauppaostoksia kauppakeskuksessa eli kyllä liikuin vaikka pelko lapsivesien menosta julkisella paikalla oli mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27142488:
:LOL: herranjumala- naapuritki varmaan ajatellu:"Toi on varmasti harrastanut seksiä aviomiehensä kanssa ainakin 2 kertaa, koska niillä on kaksi lasta!" :O
Paha! :D
Mutta ajattele tilannetta, jossa naapurit miettisivät, että "Noi ei varmaan oo ees kahta kertaa liittonsa aikana toisiinsa koskeneet"!
Se melkein pahempi...

:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: goddess ja jassåå
hjfgjf
kyllähän sitä aika pitkälle (rv35) pitää töissäkin käydä.. :D ja sitten muuten vaan esim. kaupassa jne. ihan normaali ihminen mä olen, vaikka raskaana olenkin :D ei se tartu ;)
 
:))
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27142488:
:LOL: herranjumala- naapuritki varmaan ajatellu:"Toi on varmasti harrastanut seksiä aviomiehensä kanssa ainakin 2 kertaa, koska niillä on kaksi lasta!" :O
et nyt ihan ymmärtänyt. minusta liikkui täällä huhu että jaan kaikille vastaan tulleille miehille, vaikka tasan tarkkaan olen naimisissa uskollisesti. siksi en pidän tuijottelevista katseista ja juoruista.
 
"vieras"
en pidä ajatuksesta että kenen kanssa tuokin on nyt maannut enkä myöskään katseista kun kaikki tuijottaa, siksi pysyn sisällä.
Eipä ihmiset oikeastaan sun kasvoja edes näe. Raskausaikana kaikki katsovat vain mahaa. Joskus teki mieli sanoa, että en ole vatsastapuhuja eli voisit katsoa hieman ylemmäs. Tiesiköhän ne edes kenen kanssa puhuivat :)

No joo. Mutta siis en minä ainakaan ajattele mitään raskaanaolevan seksielämään liittyvää, kun ison mahan näen. Ja ei ihmiset pahalla katso, vaan yleensä ihastellen tai myötätuntoisesti jos kantajan olo näyttää tukalalta. Oletko yhdessä lapsesi isän kanssa? Minkä ikäinen olet?
 

Yhteistyössä