Kukkuu :) Mitäs teille kuuluu?

Mä en meinaa herätä en sitten millään!

Pistin äsken tiskit ja pyykkiä. Imuroida pitäis ja vois pölyjä pyyhkiä jos vaan tältä kuvottavalta ja super turvonneelta ololtaan pääsee ja hiton kylmäkin on vaikka on jumaliste villasukat ja villapaita päällä :x

Tilasin wiille sen laudan ja wii fit plussan :D Saas nähä millanen on, kokemuksia saap kertoa jos löytyy :D

En tiiä teistä mutta mä juon nyt kupposen kahvia.

Ihanaa päivää kaikille :)
 
Esikoinen on kipeä, kuume huitelee 39.5 koko ajan.. :( Makaa vaan ja valittaa oloaan, nyt ootan et mies tuo auton et päästään lääkäriin..Itellä kans kurkku kipee..Kuopus on onneks toistaseks terve...Et sellanen tiistai..
 
Esikoinen on kipeä, kuume huitelee 39.5 koko ajan.. :( Makaa vaan ja valittaa oloaan, nyt ootan et mies tuo auton et päästään lääkäriin..Itellä kans kurkku kipee..Kuopus on onneks toistaseks terve...Et sellanen tiistai..
:hug: Tiedän ton niin hyvin, meillä oltiin kanssa alku vuodesta käytännössä koko tammi-helmikuu kipeenä ja se ei tosiaan ollu mitään hienoa :( Paranemisia sinne!
 
:hug: Tiedän ton niin hyvin, meillä oltiin kanssa alku vuodesta käytännössä koko tammi-helmikuu kipeenä ja se ei tosiaan ollu mitään hienoa :( Paranemisia sinne!
Eiköhän se tästä, oon vaan huolissani kun tuo ei syö eikä juo ja tää kamala kuume on jatkunu toissayöstä, kuitenkin herra on "vasta" sen 1v10kk joten parempi kai mennä näyttää..

Sormet ristii ettei toi 3kk ikänen saa tätä tautia! :O
 
Eiköhän se tästä, oon vaan huolissani kun tuo ei syö eikä juo ja tää kamala kuume on jatkunu toissayöstä, kuitenkin herra on "vasta" sen 1v10kk joten parempi kai mennä näyttää..

Sormet ristii ettei toi 3kk ikänen saa tätä tautia! :O
Toivotaan! Meillä ei 2.5v syöny myöskään mitään muuta kun mustikka keittoa, sitä meni sen verran että saatiin homma toimimaan. Näytille tietenkin jos huolettaa ja jos ei tosiaan mitään suostu syömään : /
 
Mä päätin ottaa tän päivän levon kannalta.
Korkeintaan koneellisen pyöritän pyykkiä ja ruoat teen..
Vatsa ollut jo kolme päivää niin kipeä,että eilinen kävely lenkki kaupunkiin tuntui kuolemalta ja olin jo illalla valmis lähtemään sairaalaan,kun ei saanut edes pyykkejä ripustettua.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26088160:
Mä päätin ottaa tän päivän levon kannalta.
Korkeintaan koneellisen pyöritän pyykkiä ja ruoat teen..
Vatsa ollut jo kolme päivää niin kipeä,että eilinen kävely lenkki kaupunkiin tuntui kuolemalta ja olin jo illalla valmis lähtemään sairaalaan,kun ei saanut edes pyykkejä ripustettua.:D
Kannattaa ottaa juu ettei me pahemmaksi. :hug:
 
Lex
Perus työpäivä! =)

Hyvä mieli eilisestä diabeetikkolasten kerhotapaamisesta, järjestimme ensimmäistä kertaa ja monta perhettä tuli paikalle.

Sen sijaan sää ulkona ja sikolätti kotona vetää mieltä matalammalle... =)
 
meillä esikoinen kipeä jo neljättä päivää- kuumetta ei enää onneksi ole, mut nuhainen ja yskäinen vielä :( no onneksi on noita lastenkanavia ja leffoja, niin saa ton pidettyä edes hetken aloillaan. Vähän on synkkä ilma ja jotain pientä piristystä kaipaisi :) kun ei jaksaisi sisälläkään enää olla, mut eipä muu oikein auta, ei tuota lasta voi kipeänä ulos viedä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26088391:
meillä esikoinen kipeä jo neljättä päivää- kuumetta ei enää onneksi ole, mut nuhainen ja yskäinen vielä :( no onneksi on noita lastenkanavia ja leffoja, niin saa ton pidettyä edes hetken aloillaan. Vähän on synkkä ilma ja jotain pientä piristystä kaipaisi :) kun ei jaksaisi sisälläkään enää olla, mut eipä muu oikein auta, ei tuota lasta voi kipeänä ulos viedä...

Paranemisia sinne myös :hug:
 
En meinaa herätä minäkään. 20 vaille seitsemän oon heränny ja lapsi seitsemältä. Kahvia en oo saanu vielä aikaiseksi laittaa. Just katottiin yks tunnin mittanen babar dvd ja viimeisen jakson aikana meinasin sängylle nukahtaa... Nyt syödään toisen kerran aamupalaa. Lounaasta ei oo tietoakaan...

Kyllä tämmöset koomapäivät sais jäädä välistä.
 

Yhteistyössä