Kukkuluuruu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648397:
Puuuus ja muiskis :heart: Miä en tiiä mistään mitään kun just eilen itekkin tänne nokkani työnsin pitkästä aikaa :D Mutta mikäs täällä muuttus koskaan..

Pusssssss :heart:

Taitaapi tääl olla samat meiningit ku aina aikasemminki.. :D

Minä kun luulin että se olin vaan minä jonka mielestä on ollut viime aikoina poikkeuksellisen tylsää palstalla, eipä täällä ole sitten jaksanut liiemmin jauhakkaan muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Noup, kyllä se on ihan oikeasti ollut melko nihkeetä täällä jo pitkän aikaa minusta...Aika usein tulee jonkin aikaa sivua päiviteltyä mut kovin herkästi lähtee kone kiinni..

Oooih!!! Oot yksi niistä palstalaisista joita kaipasin/kaipaisin :) :hug: :heart: Missä oot piileskellyt? :D Just sopivasti tulikin mulle kahvibreikki :D

Moiiiiiiih! :hug:

Mä oon piileskelly vähän sielä, täälä ja tuola ;) Mut eipä siitä sen enempiä.. :D

Viettelen sairasteluviikonloppuu tytön kans ja tässä tylsyyksissäni aattelin tulla tääläki pyörähtää pitkästä aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648502:
No hitto, ehin jo innostua että miut on bongattu :D Mutta ei se mitään, ai äm bäk eivei muruseni =)

No en ole ikinä nähnyt sinun kuvaasi tai tiedustellut tarkemmin missäpäin olet, niin paha sanoa :D Enhän mä mene edes kunnon kyttääjästä kun tommoset mokat oon tehny.

Yhteistyössä