Terveppä terve pitkästä aikaa kaikille! Mitäs sitä tänne kuuluupi?
Tulin tylsyyksissäni pyörähtää täälläki ku en oo sataan vuoteen käynynnä
Tulin tylsyyksissäni pyörähtää täälläki ku en oo sataan vuoteen käynynnä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24648372:Kuuluuko tänne joskus jotain? :snotty:
Mutta tervetuloa takaisin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648397:Puuuus ja muiskis :heart: Miä en tiiä mistään mitään kun just eilen itekkin tänne nokkani työnsin pitkästä aikaaMutta mikäs täällä muuttus koskaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648397:Puuuus ja muiskis :heart: Miä en tiiä mistään mitään kun just eilen itekkin tänne nokkani työnsin pitkästä aikaaMutta mikäs täällä muuttus koskaan..
Melko kuivaa ja nuivaa täällä on nykyään, jopa minä olen tehnyt mielummin jotain ihan muuta kun palstaillut viime aikoina..![]()
Melko kuivaa ja nuivaa täällä on nykyään, jopa minä olen tehnyt mielummin jotain ihan muuta kun palstaillut viime aikoina..![]()
Minä kun luulin että se olin vaan minä jonka mielestä on ollut viime aikoina poikkeuksellisen tylsää palstalla, eipä täällä ole sitten jaksanut liiemmin jauhakkaan muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648462:Woot, ihan livenä vai?![]()
Oooih!!! Oot yksi niistä palstalaisista joita kaipasin/kaipaisin:hug: :heart: Missä oot piileskellyt?
Just sopivasti tulikin mulle kahvibreikki
![]()
Noup, kyllä se on ihan oikeasti ollut melko nihkeetä täällä jo pitkän aikaa minusta...Aika usein tulee jonkin aikaa sivua päiviteltyä mut kovin herkästi lähtee kone kiinni..
En tiedä, voihan se olla, samoilla huudeillahan me ollaan suurinpiirtein, jotenkin. Palstaa kyllä tarkoitin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648502:No hitto, ehin jo innostua että miut on bongattuMutta ei se mitään, ai äm bäk eivei muruseni =)
Moiiiiiiih! :hug:
Mä oon piileskelly vähän sielä, täälä ja tuolaMut eipä siitä sen enempiä..
![]()
Viettelen sairasteluviikonloppuu tytön kans ja tässä tylsyyksissäni aattelin tulla tääläki pyörähtää pitkästä aikaa![]()
No en ole ikinä nähnyt sinun kuvaasi tai tiedustellut tarkemmin missäpäin olet, niin paha sanoaEnhän mä mene edes kunnon kyttääjästä kun tommoset mokat oon tehny.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24648529:No voi hyvä ihme, ei oo kuule siusta stalkkeriksi ollenkaan![]()
No kivaa kun oot taas täällä, vaikka edes pyörähtämässä![]()
Mitäs tytölles kuuluu jne?