kukat pojan kastejuhlaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävin tilaamassa kukkia poikavauvamme kastejuhlaan. Kukkakaupassa ei ollut mahdollista saada mitään sinistä. Lilaa freesiaa kauppias piti sinisenä. Tilasin kukat ja nyt mua vaivaa, kun olisin tahtonut jotain ihan kunnolla sinistä. Millaisia kimppuja teillä muilla on ollut?
Pitäisiköhän vielä vaihtaa kukkakauppaa. Sairaalaan saimme ainakin nätin kimopun, jossa oli sinisiä neilikoita yms. Olisiko kenelläkään kuvia poikavauvojen ristiäiskimpuista?

Ei oo laittaa kuvaa nyt valitettavasti mutta meillä oli neilikkaa kimpussa ja vaaleansininen silkkinauha! Sit jotain harsokukkaa tais olla, jos ehdit niin kannattaa käydä vielä jossain muualla kukkakaupassa katsomassa valikoimaa! Kyllä pitäis löytyä sinistä..

sinisestä hortensiasta saa upean! esim. keltaisten ja/tai valkoisten ruusujen kans, ja valkeaa eustomaa vielä. on varmasti upea.

onko vielä kuinka kauan aikaa ristiäisiin? reilun viikon kukkakaupat tarvii yleensä tilaustöihin että saa halutun kukan.
mene perumaan tilauksesi ja marssi hyvään kukkakauppaan jossa on kallista, sieltä saa hyvääkin.

mä sain tuollaisen upean hortensiakimpun (äiti-lapsi napanuorakimpun) sairaalan synnytyksen jälkeen. se kuivuikin upeaksi kuivakukaksi :)

Kyllä pitäisi löytyä sinistä kukkaa, jos ei aitoa niin maalattuna. Joka on nätti sekin. Meillä oli siniseksi maalattua ja valkoista krysanteemia pöytäkoristeessa ja kastemaljan alla kranssissa. Kannattaa käydä vielä toisessa kukkakaupassa, jos ehdottomasti sinisen haluat!! :)

joka paikassa on neilikkaa ja krysanteemia. mua ällöttää ne jo. niitä on siis ihan kaikkialla jos ei muuta ymmärrä vaatia. niitä on siksi kun ne on halpoja ja kestäviä. ja siksi myös niin yleisiä, tusinatavaraa.

kukkakaupoissa (ainakin hyvissä) on niitä mallivalokuvakansioita joista voi katsoa kaupan aiempia tilaustöitä. pyydä sellainen nähtäville josko sieltä löytyis vinkkiä.

Kyllä minäkin vaihtaisin kukkakauppiasta. Niitä värjättyjä kukkia on sinisenä pilvinpimein, jos niistä tykkää. Minä tosin taas inhoan niitä, ja meillä oli kolmessa asetelmassa (nimiäisissä) vain vähän sinertävää: oli vaaleansinistä freesiaa, tummansinistä eustomiaa ja sitten blue bird-ruusua, ja tehosteena vähän valkoista neilikkaa ja arabiantähteä ja harsokukkaa.

Yhteistyössä