no muakin,mä olen joka päivää ilman,mutta monilla kun katso aina meikkit päällä täällä,sen takia kysyn ja mäkin voi laita,löysin vaan 1v vanha kuva mitä mies minusta otti kun heräsin,hän nauroi vaan että mun tukka sekaisin,jotain sellaistaAlkuperäinen kirjoittaja no:Eli lähes jokainen valokuva mitä minusta on elämäni aikana otettu.
Näet naamani joka päivä matkalla töihin, töissä ja töistä kotiin.
Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
no jos joku muu laita niin mäkin laitan en yksin jaksa aloita,kun mä inhoa itseä ilman meikkiäAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Eiks se ketjun ap yleensä aloita omalla kuvallaan nää kuvapinot..
No niin päätön, ei muuta ku testaamaan ja sit kuvaa tänne!! :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
en tosiaan ole kokeillu. mutta en aio koskaan kokeillakkaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
olenAlkuperäinen kirjoittaja Pyhä jysäys:Kauan siitä kun olin päivittäin täällä, mutta onko ap sama vanha savanna?
Vähän meikkivoidetta vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en tosiaan ole kokeillu. mutta en aio koskaan kokeillakkaan :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
Kaunis olet.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
http://www.aijaa.com/v.php?i=5278158.jpg
No juu... Miten sun suomenkieli ei vieläkään parane? Kun oon ollut hiukan sitä mieltä että provoilet... ?Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:olenAlkuperäinen kirjoittaja Pyhä jysäys:Kauan siitä kun olin päivittäin täällä, mutta onko ap sama vanha savanna?
minä vaiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Sä ootkin kiltti, Savanna. Tai ainakin tosi kiltin näköinen etkä mikään maneater, niinkuin täällä on vihjailtu.
ai täällä kuvassa vai :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis olet.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
http://www.aijaa.com/v.php?i=5278158.jpg
Niin, no sinä tai ainakin se jonka kuvan laitoit, on kiltin näköinen :-DAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:minä vaiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Sä ootkin kiltti, Savanna. Tai ainakin tosi kiltin näköinen etkä mikään maneater, niinkuin täällä on vihjailtu.