visualisoin kuvan juuri nyt verkkokalvoilleni kyseisestä toimenpiteestä ja voi herrajumala sentäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
visualisoin kuvan juuri nyt verkkokalvoilleni kyseisestä toimenpiteestä ja voi herrajumala sentäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
no mutta sähän olet niin söpö tuossa kuvassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
http://www.aijaa.com/v.php?i=5278158.jpg
mutta jos mä en ole kilttiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Niin, no sinä tai ainakin se jonka kuvan laitoit, on kiltin näköinen :-DAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:minä vaiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Sä ootkin kiltti, Savanna. Tai ainakin tosi kiltin näköinen etkä mikään maneater, niinkuin täällä on vihjailtu.
No sitten ulkonäkö pettää pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mutta jos mä en ole kilttiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Niin, no sinä tai ainakin se jonka kuvan laitoit, on kiltin näköinen :-DAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:minä vaiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Sä ootkin kiltti, Savanna. Tai ainakin tosi kiltin näköinen etkä mikään maneater, niinkuin täällä on vihjailtu.
ja mun mielestä naurettava näköinen olenAlkuperäinen kirjoittaja merianna:no mutta sähän olet niin söpö tuossa kuvassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:visualisoin kuvan juuri nyt verkkokalvoilleni kyseisestä toimenpiteestä ja voi herrajumala sentäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en edes meikkaa, eikä tämä naama sillä paremmaks muuttuiskaan
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:No sitten ulkonäkö pettää pahasti.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mutta jos mä en ole kilttiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Niin, no sinä tai ainakin se jonka kuvan laitoit, on kiltin näköinen :-DAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:minä vaiAlkuperäinen kirjoittaja bdt:Sä ootkin kiltti, Savanna. Tai ainakin tosi kiltin näköinen etkä mikään maneater, niinkuin täällä on vihjailtu.
mut mä en ymmärtänyt,siis sä luulit että provo olen vai?Alkuperäinen kirjoittaja Pyhä jysäys:Miksi ohitit mun viestiin vastaamisen?
kysytty jo monta kerta mut arvaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikänen savanna oot?
en mä jaksa arvailla....no 24 ton kuvan perusteella ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kysytty jo monta kerta mut arvaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikänen savanna oot?
Juu, tuossa kuvassa olit kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ai täällä kuvassa vai :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis olet.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
aivan oikein,olen 24Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä jaksa arvailla....no 24 ton kuvan perusteella ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kysytty jo monta kerta mut arvaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikänen savanna oot?
mun mielstä kauneus on kaukana,miltä mä kuvassa näytänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, tuossa kuvassa olit kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:ai täällä kuvassa vai :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaunis olet.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:no kun kerran aloitin niin pakko laita toi kauhistus,mun mielestä on kauhea ja niin kuin sanoi inhoan itseä ilman meikkiä ja kun hiukset sellaisessa kunnossa vielä,edes vähän puuteria niin heti tulee itsetunto paremmaks
hmm..no melkein meikitönAlkuperäinen kirjoittaja meah:Uskaltaisin, mutten löytänyt yhtään sellaista kuvaa jossa mulla ei olisi mitään meikkiä
no et ainakaan näytä vanhalta,etkä siis vanha olekkaanAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:aivan oikein,olen 24Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä jaksa arvailla....no 24 ton kuvan perusteella ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:kysytty jo monta kerta mut arvaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikänen savanna oot?
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:hmm..no melkein meikitönAlkuperäinen kirjoittaja meah:Uskaltaisin, mutten löytänyt yhtään sellaista kuvaa jossa mulla ei olisi mitään meikkiä
huomiseks tehtävä sulle otat heti kuva kun heräät :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ei musta oo ainuttakaan kuvaa suoraan herättyäni. Ainakaan muistaakseni. Meikittömiä kuvia nyt on tolkuton liuta kun kohtalaisen harvoin meikkaan. Ja niitä on siis täälläkin ollut monta kertaa.