M Maisa-81 Jäsen 23.01.2007 56 0 6 28.06.2008 #1 Taijan olla teitille ihan tuiki tuntematon palstalainen, mutta enivei, lähteeks kukkaan sauhuil mun kans? =)
Taijan olla teitille ihan tuiki tuntematon palstalainen, mutta enivei, lähteeks kukkaan sauhuil mun kans? =)
P Prof. Kaksimieli Vieras 28.06.2008 #4 En kyllä polta mutta jos samalla käydään hiekkalaatikolla tekemässä pari hiekkakakkua, istutaan kuralammikossa, ravistellaan puista sadepisarat päällemme niin lähden vaikka heti!
En kyllä polta mutta jos samalla käydään hiekkalaatikolla tekemässä pari hiekkakakkua, istutaan kuralammikossa, ravistellaan puista sadepisarat päällemme niin lähden vaikka heti!
M Maisa-81 Jäsen 23.01.2007 56 0 6 28.06.2008 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Blackangel75: Mä voisin lähtee... B) Click to expand... No kiva Tää palstakin tökkii koko aika joten ois sauhut paikallaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Blackangel75: Mä voisin lähtee... B) Click to expand... No kiva Tää palstakin tökkii koko aika joten ois sauhut paikallaan..