niin voin mäkin otta ja te kuolette nauruun millä mä näytän täällä silmälasien kaa
Jätä jompikumpi pää pois kuvasta, niin se on säädyllinen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
no sitten pakko sun laita kuvaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
no sä olet kuvan nähny, ajattelet vaan vähemmissä vaatteissaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no sitten pakko sun laita kuvaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
Kyllä sun nyt on laitettava.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
miks sä vaihdoit nikkiä ?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mjaa... Uskaltaisiko/viitsisikös sitä... Jos muut ni sitte määkin. Mutta siis ihan tästä vaan nyt, missä on?
Mulla on profiilissa kuva mikä on tänään otettu enkä ole mitään itelleni senkään jälkeen tehnyt, eli samassa kuosissa, eri ilme ehkäAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mjaa... Uskaltaisiko/viitsisikös sitä... Jos muut ni sitte määkin. Mutta siis ihan tästä vaan nyt, missä on?
sitä suuremmalla syylläAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuskin otan kun justiin tulin saunasta enkä ole ehtiny pukeutumaan :ashamed:
Kuva vaan tulemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Modet poistaisivat sen kuvan heti! :attn:
Kävin just saunassa (EN kuitenkaan päättömän kanssa :attn: ). Hiukset kuivasin, mutta istun tässä koneella ilman rihkankiertämää!
huvikseni ihan. mutta uusi nikki ei ole mikään salaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miks sä vaihdoit nikkiä ?Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mjaa... Uskaltaisiko/viitsisikös sitä... Jos muut ni sitte määkin. Mutta siis ihan tästä vaan nyt, missä on?
ei susta voi kovin karmeita kuvia saadaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä en ainakaan ota kun se yksi tulee kuitenkin taas haukkumaan karsastuksesta. Mäkin kävin kyllä saunassa juuri, tulis karmea kuva.
Ja noin hyvältä näytät!Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mulla on profiilissa kuva mikä on tänään otettu enkä ole mitään itelleni senkään jälkeen tehnyt, eli samassa kuosissa, eri ilme ehkäAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mjaa... Uskaltaisiko/viitsisikös sitä... Jos muut ni sitte määkin. Mutta siis ihan tästä vaan nyt, missä on?
sä oot kissaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mulla on profiilissa kuva mikä on tänään otettu enkä ole mitään itelleni senkään jälkeen tehnyt, eli samassa kuosissa, eri ilme ehkäAlkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mjaa... Uskaltaisiko/viitsisikös sitä... Jos muut ni sitte määkin. Mutta siis ihan tästä vaan nyt, missä on?
RukoilijasirkkaAlkuperäinen kirjoittaja Lilli:Mikäs huumekoiran entinen nikki sit oli?
ihana jotenkin. Et näytä koko yön tanssineelta.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty: