Kukaan viime aikoina käynyt jonottamassa passin/henkilökortin hakemista varten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Onko älyttömän pitkiä jonoja? Aikoja ei ole eli ilmeisesti ainoa vaihtoehto on tuo jonotus.. Tai seuraava vapaa aika vasta joulukuussa. Kaupungeissakin on varmaan eroja, mutta noin yleensä.

Ootko katsonut lähikaupunkien tarjontaa? Mä hain tässä jokin aikaa sitten passia. Turussa olis seuraava aika ollut ties koska, mutta Paraisille pääsi nopeammin. Ja olisin kuulemma voinut ajaa vaikka Vaasaan saakka, kun samaa poliisipiiriä ollaan :).

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30366513:
Ootko katsonut lähikaupunkien tarjontaa? Mä hain tässä jokin aikaa sitten passia. Turussa olis seuraava aika ollut ties koska, mutta Paraisille pääsi nopeammin. Ja olisin kuulemma voinut ajaa vaikka Vaasaan saakka, kun samaa poliisipiiriä ollaan :).

Juu, olen katsonut kyllä mutta ihan lähellä ei ole mitään, lähin on 1,5h matkan päässä ja varmaan bussilla menisi kauemminkin. Harmi, kun olisi todella tarpeellista saada henkkarit (edelliset ehti mennä vanhaksi eikä ole ajokorttia). Pitää katsoa onko mitään käyntejä kauempana.

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30366513:

Passi/henkilökorttihakemuksen voi jättää mihin tahansa poliisiasemalle. Ei tarvitse olla samaa poliisipiiriä.

Yhteistyössä