kukaan töissä Sodexolla?

mä oon mammalomalla sodexolta :D
ei ne työsuhde-edut juuri mainittavat oo. itseasiassa mä en edes tiedä niistä mitään, esimies vaan hihitteli kun kysyin niistä...
mutta ainakin meidän keittiöltä sai sit ylijäämä ruokaa ostettua kotiin pilkkahintaan, et olihan sekin toki tyhjää parempi.
suuriskeittiöissä mun mielestä samanlainen meno kuin muillakin lafkoilla.
 
ei ku hei...olihan siellä yhen kerran sellaset firman pippalot, missä oli ihan kiitettävät juoma- ja ruokatarjoilut, ne ei kuitenkaan ole jokavuotuiset. ja kerran mentiin firman rahoilla meiän duuniporukan kans ravintolaan syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kilpailijalla töissä:
Tarjottu?? Siis liikkeenluovutus? Vai joku kaveri suositellut?
Ihan samanlainen firma kuin muutkin. Työtahti tiukempi kuin kunnalla.
siis nykysen työpaikan keittiöpäällikkö oli suositellu mua tuonne kun ne tarvis uuden vuoropäällikön. vähä houkuttelis kun ois vakityö, kk-palkka ja työajat ihan "kivat" eli välillä paljon töitä ja sit pitkiäkin vapaita :p nykysessä työssä vaan aika hyvät edut :/ no, on tässä viel vähä aikaa pohtia. sit ois varmaan vielä yks paikka tiedossa... kysyntää on :saint:
 
kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja kilpailijalla töissä:
Tarjottu?? Siis liikkeenluovutus? Vai joku kaveri suositellut?
Ihan samanlainen firma kuin muutkin. Työtahti tiukempi kuin kunnalla.
siis nykysen työpaikan keittiöpäällikkö oli suositellu mua tuonne kun ne tarvis uuden vuoropäällikön. vähä houkuttelis kun ois vakityö, kk-palkka ja työajat ihan "kivat" eli välillä paljon töitä ja sit pitkiäkin vapaita :p nykysessä työssä vaan aika hyvät edut :/ no, on tässä viel vähä aikaa pohtia. sit ois varmaan vielä yks paikka tiedossa... kysyntää on :saint:
Miksi sun nykyinen esimies haluaa sut antaa kilpailijalle? Onko oma toiminta vähenemässä. Mä en ainakaan yhtää hyvää työntekijääni antais kilpailijalle...
No noilla ketjuilla töitä melko reippaasti, pitää joustaa ja varautua vaihtemaan paikkaa melko lyhyellä varoitusajalla. Mutta palkka tulee ajallaan jne asiat on ihan ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja kilpailijalla töissä:
Tarjottu?? Siis liikkeenluovutus? Vai joku kaveri suositellut?
Ihan samanlainen firma kuin muutkin. Työtahti tiukempi kuin kunnalla.
siis nykysen työpaikan keittiöpäällikkö oli suositellu mua tuonne kun ne tarvis uuden vuoropäällikön. vähä houkuttelis kun ois vakityö, kk-palkka ja työajat ihan "kivat" eli välillä paljon töitä ja sit pitkiäkin vapaita :p nykysessä työssä vaan aika hyvät edut :/ no, on tässä viel vähä aikaa pohtia. sit ois varmaan vielä yks paikka tiedossa... kysyntää on :saint:
Miksi sun nykyinen esimies haluaa sut antaa kilpailijalle? Onko oma toiminta vähenemässä. Mä en ainakaan yhtää hyvää työntekijääni antais kilpailijalle...
No noilla ketjuilla töitä melko reippaasti, pitää joustaa ja varautua vaihtemaan paikkaa melko lyhyellä varoitusajalla. Mutta palkka tulee ajallaan jne asiat on ihan ok.
se ei oo virallisesti mun esimies, vaan oon siellä vaan "extrana", ollu 5v... ja yt:t oli just, työt vähenemässä... isolla ketjulla nytkin, monta vuotta olin "heittopussina" eli vaihdoin paikkaa jatkuvasti, nyt tosiaan pitkän aikaa tehny vaan tuolla yhdessä paikassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
JOskus ollut vähän aikaa..Meininki vähän sama ku amicalla.
ja amicalla on millanen meininki? :wave:
ne missä mä oon ollu ni pienellä porukalla hitosti duunia.Imetään se viimeinenkin verenpisara :/ ja palkka ei päätä huimannu.Tosin en tiiä mitä nykyään on
no mun kokemuksien mukaan toi on perus menoa suuriksilla. firmasta viis.
 
oon viime vuodet kans painanu töitä minimimiehityksellä, pitkää päivää pitkää putkee.. joten työn määrä ei hirvitä :D siihen on totuttu :whistle: parhaina kuukausina ollu melkein 200h töissä. no, täytyy soittaa ja sopia tapaaminen :p oishan se erilaista kun nykynen työ B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
JOskus ollut vähän aikaa..Meininki vähän sama ku amicalla.
ja amicalla on millanen meininki? :wave:
ne missä mä oon ollu ni pienellä porukalla hitosti duunia.Imetään se viimeinenkin verenpisara :/ ja palkka ei päätä huimannu.Tosin en tiiä mitä nykyään on
no mun kokemuksien mukaan toi on perus menoa suuriksilla. firmasta viis.
No ei ihan kaikilla mutta ainakin noilla :/
 
"Roosa"
En suosittele tätä yritystä kenellekkään!!
Arvostusta työntekijöitä kohtaan ei ole, huonot palkat ja esimiestaso elää pätemisellä, selkään puukottamisella ja pomoksi pääsee, kun osaa tuijottaa numeroita tietokoneelta!
 
vierailija
mä oon mammalomalla sodexolta :D
ei ne työsuhde-edut juuri mainittavat oo. itseasiassa mä en edes tiedä niistä mitään, esimies vaan hihitteli kun kysyin niistä...
mutta ainakin meidän keittiöltä sai sit ylijäämä ruokaa ostettua kotiin pilkkahintaan, et olihan sekin toki tyhjää parempi.
suuriskeittiöissä mun mielestä samanlainen meno kuin muillakin lafkoilla.

Voi ei!
Tiesikö sodexon virkaintoinen uusi tarkastaja tästä SUURESTA RIKOKSESta. Eihän se ole sodexon tapa , nythän ne epäilee kaikkia ja tarkistavat kasseja. Jos ei kuitteja löydy, niin olet rikollinen, näin se tarkastaja on palavereissa puhunut. Voi jeesus, miten tuo firma voi olla niin epäluuloinen ,,,
 
vierailija
En suosittele tätä yritystä kenellekkään!!
Arvostusta työntekijöitä kohtaan ei ole, huonot palkat ja esimiestaso elää pätemisellä, selkään puukottamisella ja pomoksi pääsee, kun osaa tuijottaa numeroita tietokoneelta!
Nyt se rakkikoira käsilaukkujen tutkija on lähtenyt pois tästä firmasta..ei taida virallista tarkastajaa..kuka nyt pitää luetoja miten paljon henkilökunta vatadtaa..kuten biojätteitä
 

Yhteistyössä