Mä tilasin my trendy phonelta iphoneeni yhden suojakuoren .. No aluksi kaikki vaikutti lupaavalta ja paketti tuli postilaatikkoon 4 päivän päästä, mutta kappas, paketista löytyi ihan väärä tuote ! Maksoin siis suoraan verkkomaksulla .. No laitoin sitten my trendyphonen asiakastukeen viestiä väärästä tuotteesta ja vastasivat, että pitää tehdä reklamaatio. Tehtyäni sen, palautin väärän tuotteen takaisin my trendy phonelle ja he sanoivat että kun he ovat saaneet sen, niiin he lähettävät alkuperäisen tilaamani tuotteen minulle. Noin 2 viikon päästä sain viestin sähköpostiini, että he ovat saaneet lähettämäni väärän tuotteen. Tuli vähän mietittyä, että miten ihmeessä siinäkin meni pari viikkoa .. No, tottakai se oikea tilaamani tuote oli siinä välissä loppunut my trendy phonen varastosta ja olen jo odotellut toodella kauan, että sitä tulisi lisää .. Tilasin siis kyseisen kuoren tammikuun 2. päivä.
Tässä on kyllä jo kokonaan toivo hiipunut siitä, että se iphonen kuori ikinä tulisi perille ): En todellakaan ole tyytyväinen tähän firmaan.
Kaiken kruunaisi vielä se, että he lähettäisivät minulle uudestaan väärän tuotteen. En tule enää ikinä tilaamaan mitään my trendy phonelta. No mitäs muuta tässä voi, kun vain odotella ? ..