Kukaan tilannut leluja USA.ta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu jo liikkeellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
aaaargh, no tilatkaa pällit vaikka honolulusta.. ei mun sitä tartte käsittää, ei niin millään.
Idioottimaista. :whistle:
Ei sun tarviikaan käsittää :D Eikä muiden tarvitse käsittää, miksi sä haluat maksaa jostain lelusta enemmän kuin mitä olisi tarpeellista siitä maksaa. Kukin tehköön tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Mutta pitäs varmaan tilata ruotsista lakuveneitä..

Minä ostin eilen Ruotsista autokarkkeja, niitä Bilar-karkkeja ja olin onnesta soikea, kun siellä oli uutuus, pienet matkailuvaunu-karkit :D Toin niitä monta pussia Suomeen :D

Voi kun sais niitä Ruotsin karkkeja Suomeen. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
toys ar us on kallis. Mutta ton saa 200e pintaan vielä tänään Kodin1:stä kupongilla. mäkin kuolasin sitä, mutta mulla on vanhemman generaation Mindstormit jo.
Kiitos vinkistä.
Ollaan tänään menossa kodin1:seen. täytyy käydä vilkasemassa. Mikä kuponki kyseessä? Huomasin kyllä, että legoissa oli tarjous, että halvemman saa puoleen hintaan, mutta kupongit on jäänyt huomaamatta.

meille tuli sellainen -30% kuponki kotiin, voimassa eilen ja tänään.[/quote]

Kiitos. Meillä on plussakortti miehen nimellä, niin noin tarjoukset tulee sen nimellä postista. Mun täytyykin kysäistä kun se tulee töistä kotiin, että onko se saanut mitään kirjettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
aaaargh, no tilatkaa pällit vaikka honolulusta.. ei mun sitä tartte käsittää, ei niin millään.
Ei sun tarviikaan käsittää :D Eikä muiden tarvitse käsittää, miksi sä haluat maksaa jostain lelusta enemmän kuin mitä olisi tarpeellista siitä maksaa. Kukin tehköön tavallaan.
Minä en oo niin nuuka että jätän ostamatta hinnan takia ja tilaan saman helvetin atlantin takaa. Ostan lelun sieltä mistä sen saan kätevimmin.

Minä en oo niin nuuka että jätän ostamatta hinnan takia ja tilaan saman helvetin atlantin takaa. Ostan lelun sieltä mistä sen saan kätevimmin.

No kyllä se on huomattavan kätevää tilata vaikka sieltä Honolulusta, kun ostaa netistä ja posti kantaa kotiin. :)

Keittis! Olen ymmärtänyt, että pyrit hyvinkin ekologiseen elämään, mutta kuitenkin tilaat -monen muun tavoin- rompetta muista maista ja noinkin kaukaa? *heristää sormeaan* :)
Itse en tilaisi ikinä.

Sen huomaa jos usasta asti pitää ostaa joku nippeli minkä sais lähimarketista. Kun halvalla sai.. Sulo Vilen elää ja voi hyvin.
=)
No en mä nyt mitään lähimarketin nippeleitä sentään ulkomailta tilaa :D

Mutta vielä tosta kätevyydestä....toissa vuonna kun Pidetään huolta -kerhon puitteissa laitoin joululahjoja, niin oli kaikkea muuta kuin kätevää koittaa löytää tiettyjä leluja. Juoksin tavaratalosta toiseen ja koska mulla ei ole autoa, liikuin kauppakeskuksesta toiseen julkisilla. Mulla meni monta iltaa siihen, että sain lasten toiveet täytettyä. Kun tuskailin asiaa jo palstalla, eräs ystävällinen palstalainen kävi hommaamassa yhden niistä leluista, mitä mä en löytänyt mistään kaupoista, ja toimitti sen lelun mulle. Paljon kätevämpää olisi ollut tilata ne lelut netistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ekoeemeli:
Keittis! Olen ymmärtänyt, että pyrit hyvinkin ekologiseen elämään, mutta kuitenkin tilaat -monen muun tavoin- rompetta muista maista ja noinkin kaukaa? *heristää sormeaan* :)
Itse en tilaisi ikinä.
Millä tavalla ekologisempaa on ostaa jokin ulkomaalainen tuote Suomesta kuin tilata se ulkomailta? Ei ne kaupasta ostetut tuotteetkaan tänne teleportattuina tule.

Itse en tilaisi ikinä.
Millä tavalla ekologisempaa on ostaa jokin ulkomaalainen tuote Suomesta kuin tilata se ulkomailta? Ei ne kaupasta ostetut tuotteetkaan tänne teleportattuina tule.

Miksi suosia ulkomaista, kysyisin?

No esimerkiksi siksi, että työhöni liittyvää kirjallisuutta ei tuoteta Suomessa. Yleensä tilaan ulkomailta juuri kirjoja ja läheskään kaikkia niitä ei edes saa suomalaisista kirjakaupoista.

Itse en tilaisi ikinä.

ekologiset suomalaiset lelut jäänevät Jukka-lelun ja hantverkylianin satoon. Tilausta ei vaan taida olla liiemmin. Mä ostaisin viivana Hama/Erzi-kamaa made in finland. Tosin ovat kuitenkin saksalaisina moninverroin parempi vaihtoehto kuin Made in China muovi...

No esimerkiksi siksi, että työhöni liittyvää kirjallisuutta ei tuoteta Suomessa. Yleensä tilaan ulkomailta juuri kirjoja ja läheskään kaikkia niitä ei edes saa suomalaisista kirjakaupoista.

No mikä kirja on "taisteluliivit" vai ymmärsinkö jotain väärin? :p

No en mä nyt mitään lähimarketin nippeleitä sentään ulkomailta tilaa :D

Mutta vielä tosta kätevyydestä....toissa vuonna kun Pidetään huolta -kerhon puitteissa laitoin joululahjoja, niin oli kaikkea muuta kuin kätevää koittaa löytää tiettyjä leluja. Juoksin tavaratalosta toiseen ja koska mulla ei ole autoa, liikuin kauppakeskuksesta toiseen julkisilla. Mulla meni monta iltaa siihen, että sain lasten toiveet täytettyä. Kun tuskailin asiaa jo palstalla, eräs ystävällinen palstalainen kävi hommaamassa yhden niistä leluista, mitä mä en löytänyt mistään kaupoista, ja toimitti sen lelun mulle. Paljon kätevämpää olisi ollut tilata ne lelut netistä.

Joulu likellä taas.

Et ymmärtänyt väärin. En kuitenkaan ole koskaan tilannut ulkomailta taisteluliivejä vaan käynyt ainoastaan tullaamassa poikani tilauksen. Ja miksi hän tilasi ulkomaiset taisteluliivit? Olisi varmaan ostanut kotimaiset, jos jossain sellaisia myytäisiin.

hitto mitä pilkunviilaamista...josko noita keittiksen tilaamia taisteluliivejä ei saanut Suomesta, onko siinä sitten jotain väärää tilata ne sieltä mistä saa ?

Yhteistyössä