Kukaan tilannut leluja USA.ta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu jo liikkeellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oletko käynyt toys r ussissa suomessa? Sieltä saa aika paljon samoja leluja kuin jenkeistä.;)

esim. mun mies haluaa joululahjaksi legon mindstormin. Katsoin, että toys r ussissa se maksaa 330 euroa ja amazon uk:sta noin 200 euroa postikuluineen. Arvaa kummasta sen ostan? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No voi hyvänen aika. Mitäs ne niiiin tärkeet ja hienot lelut on mitä ei täältä saa.
Lapsi ei tietenkään pärjää ilman. :xmas:
Lapset pärjäävät käpylehmillä ja rikkinäisillä vanhoilla kattiloillakin. Silti useimmat vanhemmat haluavat ostaa lapsilleen kivoja leluja.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No voi hyvänen aika. Mitäs ne niiiin tärkeet ja hienot lelut on mitä ei täältä saa.
Lapsi ei tietenkään pärjää ilman. :xmas:
Lapset pärjäävät käpylehmillä ja rikkinäisillä vanhoilla kattiloillakin. Silti useimmat vanhemmat haluavat ostaa lapsilleen kivoja leluja.

Ihme tyyppejä tosiaan :saint: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
esim. mun mies haluaa joululahjaksi legon mindstormin. Katsoin, että toys r ussissa se maksaa 330 euroa ja amazon uk:sta noin 200 euroa postikuluineen. Arvaa kummasta sen ostan? :D
Legot varsinkin on sellaisia, jotka tulee halvemmaksi tilata ulkomailta kuin ostaa Suomesta.

Oletko käynyt toys r ussissa suomessa? Sieltä saa aika paljon samoja leluja kuin jenkeistä.;)

toys ar us on kallis. Mutta ton saa 200e pintaan vielä tänään Kodin1:stä kupongilla. mäkin kuolasin sitä, mutta mulla on vanhemman generaation Mindstormit jo.

Sanotaanko järkeä kateudeksi nykyään.
Kyllä mä nyt jonkun todella tärkeen tavaran tilaamisen ulkomailta ymmärrän, mutta että LELU. Voi mämmi.
:laugh:

Millä sinä määrität mikä on kellekin tärkeä ?
Omalta kohdaltasi voit sanoa mikä on sinulle tärkeä, mutta muiden osalta et ...

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ihme tyyppejä tosiaan :saint: :)

Eikö Suomesta saa kivoja leluja, meillä saa ihan tältä paikkakunnaltakin.

Niin mutta eihän sinun mukaasi sinne Prismaankaan oikein passannut mennä, ei vaikka se näkyisi makuuhuoneen ikkunasta :saint: Lähikaupan leluvalikoima koostuu puuväreistä ja ilmapallopussista. No, leluiksi nekin voinee lukea :)

:headwall: Eikö lähempää saa.

Toki saa, mutta eikös jokaisella ole oikeus tilata tavaraa ihan mistä itse haluaa? :) miten se nyt sua niin paljon ärsyttää.. minä henk.koht en kauheesti tykkää mistään suomen tarjonnasta, koskien kaikkea lasten tavaraa, vuodevaatteet, vaatteet, lelut, tekstiilit ymt. Ulkomailta saa paljon erilaista ja valimoimaa riittää. Anna meidän muiden tykätä, sun ei tarvi :) niin ja ei sieltä ulkomailta tilata sen takia, että pääsee jotenkin näyttään sillä asialla, vaan kun makuja on monia, onko se niin vaikea käsittää.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:

No lelut ei ole kovin tärkeitä, sori nyt vaan. Lapsi ei tartte mitään huippufysiikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

toys ar us on kallis. Mutta ton saa 200e pintaan vielä tänään Kodin1:stä kupongilla. mäkin kuolasin sitä, mutta mulla on vanhemman generaation Mindstormit jo.
Kiitos vinkistä.
Ollaan tänään menossa kodin1:seen. täytyy käydä vilkasemassa. Mikä kuponki kyseessä? Huomasin kyllä, että legoissa oli tarjous, että halvemman saa puoleen hintaan, mutta kupongit on jäänyt huomaamatta.

No lelut ei ole kovin tärkeitä, sori nyt vaan. Lapsi ei tartte mitään huippufysiikkaa.

No teillä on asiat noin ja toisilla taas toisella tapaa...kyse ei varmaankaan ole siitä et lapsi tarvitsee vaan siitä että lapsi toivoo saavansa jotain ja vanhemmat sitten päättävät toteuttaa toiveen.
Ei kait siinä ole mitään väärää ?

Alkuperäinen kirjoittaja kastanja:
On se vaikea käsittää, anteeksi nyt etten tajua. Luulin että me asutaan länsimaassa jossa tavaraa tunkee joka tuutista, mutta ei näemmä sekään riitä.
Jumalauta karkeissakin on niin helvetisti tarjontaa ettei enää tiedä minkä pussin ottas. Mutta pitäs varmaan tilata ruotsista lakuveneitä..

Ei tarvitsekaan, mutta pitääkö esim joululahjojen olla aina tarpeellisia? Eikö joskus voi hankkia sellaisia lahjoja, jotka ovat vain saajaansa ilahduttavia? Jos lapsi tykkää "huippufysiikkaleluista", niin miksei lapselle saisi sellaista joululahjaksi ostaa?

Ai jos massat haluavat ostaa perusmuoviautoja vain kaupasta tai 2e tiimarikrääsää, niin siihen pitäisi meidän muidenkin tyytyä? B)

Tai toisinpäin jos joku perustaa nettikaupan suomeen, niin ne lelut ovat siis ihan hyviä, mutta ulkolaisesta kaupasta ei? (Esim jossain Utsjoella varmaan tulee tavarat tilattua kuin ostettua K-extrasta)

Ei tarvitsekaan, mutta pitääkö esim joululahjojen olla aina tarpeellisia? Eikö joskus voi hankkia sellaisia lahjoja, jotka ovat vain saajaansa ilahduttavia? Jos lapsi tykkää "huippufysiikkaleluista", niin miksei lapselle saisi sellaista joululahjaksi ostaa?

Eihän niitä kivoja leluja suomesta saa.

Kiitos vinkistä.
Ollaan tänään menossa kodin1:seen. täytyy käydä vilkasemassa. Mikä kuponki kyseessä? Huomasin kyllä, että legoissa oli tarjous, että halvemman saa puoleen hintaan, mutta kupongit on jäänyt huomaamatta.

[/quote]

meille tuli sellainen -30% kuponki kotiin, voimassa eilen ja tänään.

Sanoinko mä noin? Mielestäni sanoin, että kivoja leluja saa Suomestakin. Mutta ei välttämättä juuri sitä, mistä lapsi ilahtuisi eniten tai se lelu voi olla Suomesta ostettuna kalliimpi kuin jos tilaisi sen ulkomailta.

Lunatic, monesti ulkomailta kyllä tulee tilattua juurikin samoja leluja mitä suomestakin saa, mut täällä ne maksaa puolet enemmän. MIKSI ei saisi ostaa ulkomailta?

Sanoinko mä noin? Mielestäni sanoin, että kivoja leluja saa Suomestakin. Mutta ei välttämättä juuri sitä, mistä lapsi ilahtuisi eniten tai se lelu voi olla Suomesta ostettuna kalliimpi kuin jos tilaisi sen ulkomailta.

aaaargh, no tilatkaa pällit vaikka honolulusta.. ei mun sitä tartte käsittää, ei niin millään.
Idioottimaista. :whistle:

aaaargh, no tilatkaa pällit vaikka honolulusta.. ei mun sitä tartte käsittää, ei niin millään.
Idioottimaista. :whistle:

Sulla on Lunatic kumma tapa nimitellä ihmisiä....

Yhteistyössä