Kukaan tilannut ammattiopiston leipomoalan opiskelijoilta kakkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Mitähän mahtaa kustantaa, onko paljonkin halvempi mitä leipomosta ja millasia kokemuksia?

Yritin soittaa paikalliseen ammattiopistoon mutta ei vastaa se jolta niitä tilauksia saa tehdä.

Joten kysyn täältä :D

mistähän päin suomea? =)

mä en ole tilannut, mutta oon tehnyt niitä tilaukseen opiskelijana. tampereen seudulla ainakin nousi hinnat vuos pari sitten, mutta ehdottomasti ovat halvempia edelleen kuin leipomosta tms. tilattuna.

ja kouluissa ainakin on nuo laatuvaatimukset aika tiukkaan vahdittuja, vaikka 'amatöörit' ne tuotteet tekevätkin! kannattaa koittaa soitella vaan, eikös siellä ole ihan alkanut kouluvuosi ja kiirettä pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja nokkimus:
mistähän päin suomea? =)

mä en ole tilannut, mutta oon tehnyt niitä tilaukseen opiskelijana. tampereen seudulla ainakin nousi hinnat vuos pari sitten, mutta ehdottomasti ovat halvempia edelleen kuin leipomosta tms. tilattuna.

ja kouluissa ainakin on nuo laatuvaatimukset aika tiukkaan vahdittuja, vaikka 'amatöörit' ne tuotteet tekevätkin! kannattaa koittaa soitella vaan, eikös siellä ole ihan alkanut kouluvuosi ja kiirettä pitää.

En viitti paikkakuntaa sanoo tässä, mutta ei oo kyse tampereesta :D

Oon tilannut!
Ihania kakkuja oon saanut.
Riippuu täysin siitä kuinka monelle hengelle kakku on tulossa, millä täytteellä, kuorrutteella jne. Mä oon kyllä ovelasti aina tilannut kakun leipurimestari-opettajalta :) tai viimeisen vuosikurssin oppilailta tuon henkilön valvonnassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon tilannut!
Ihania kakkuja oon saanut.
Riippuu täysin siitä kuinka monelle hengelle kakku on tulossa, millä täytteellä, kuorrutteella jne. Mä oon kyllä ovelasti aina tilannut kakun leipurimestari-opettajalta :) tai viimeisen vuosikurssin oppilailta tuon henkilön valvonnassa :D

Kyse ois n. 20 henkilön kakusta. Ja mahdollisesti jostain gluteenittomasta leivoksesta tms.
Vadelmiatäytteeksi, ehkä rahkaa tms. Ja kinuskia ja kermaa päällä. Nam :p

2 täytekakkua tilasin viime vuonna CAT09 Kankaapäästä ja oli aivan ihania ja hyviä :p
Muistelisin et makso 12?/ kakku.Tunnustan että toinen kakku oli tyttäreni tekemä ja toinen tyttären ystävän tekemä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Oisko teistä hyvä vaihtoehto, kun on yksi gluteeniton, että "kakkuna" hälle olis just joku leivos tms?
Vai mitähän tilaisitte? Gluteenittomat taitaa olla aika paljo kalliimpiakin.

Myö oon ottanu kakun gluteenittomana,pohjanhan voi tehdä pelkistä perunajauhoista.
Hinta ollut hiukan enemmän,koska pohjaa on hankalampi työstää ku se on niin pehmeää:P

Eipä saa meidän ammattiopistolta tilaustyönä kakkua :( Ei kuulemma ole enää resursseja kun on opetussuunnitelmatkin vaihtunut. Eikä gluteenittomia kuulemma saa, koska erityisruokavaliot tulee vasta keväällä :|

Yhteistyössä