U
"unelmoija"
Vieras
Haaveilen opiskelusta Taikissa. Oisko täällä kenelläkään kokemusta ko. koulusta esim. pääsykokeista yms??
Itselläni takana ammattikorkeakoulututkinto aivan eri alalta, mutta ajattelin että voisin sillä tutkinnolla hakea. Voinko hakea suoraan taiteen maisterin ohjelmaan, vai pitääkö ensin suorittaa kandidaatin tutkinto?
Olen kiinnostunut eniten kuvataiteesta ja kalustesuunnittelusta.
Itselläni takana ammattikorkeakoulututkinto aivan eri alalta, mutta ajattelin että voisin sillä tutkinnolla hakea. Voinko hakea suoraan taiteen maisterin ohjelmaan, vai pitääkö ensin suorittaa kandidaatin tutkinto?
Olen kiinnostunut eniten kuvataiteesta ja kalustesuunnittelusta.