Kukaan suurentantanut rintoja?-/tunnetko ketään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailijana vain taas..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailijana vain taas..

Vieras
Itse olen todella todella vakavasti harkinnut rintojen suurennusleikkausta,koska kärsin olemattomieni rintojen takia.
Mutta mietin myöskin että onko ns.häpeä,jos suurentaa rinnat.
mitä sanoa sukulaisille tms...
Käytän tooodella topattuja liivejä,jotenka kavereiden,tuttjen jne.. ei edes tarvitsisi välttämättä tietää,että olen käynyt leikkauksessa,jos suurentaisi rintoja vain sen verran mitä nyt näinkin topattuna näyttäisi rintojen koon olevan...
Mutta kuulostaa myös jotenkin niin "kauhealta" hankkia silikoni tissit..

Onko kellään omakohtaisia kokemuksia rintojen suurennusleikkauksesta taikka tunteeko ketään,jolle tehty?
Onko kuinka kipeä jälkikäteen jne..muutenkin kokemuksia :)
Kiitos!

yhden lähipiiristämme.. Taisi tuo jonkin verran kipeä olla.. Joskaan en vieläkään käsitä miksi silikonit piti saada..! Minusta se on äärimmäistä turhamaisuutta ja terveydellään pelleilyä. Itselläni on vain nahkat jäljellä lapsen jälkeen joten en tässä isorintaisena ihmettele..
Kunhan sinä vanhenet ja viisastut niin tajuat että tässä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin rintojen koko.. Ei millään pahalla tätä saarnaa!

Niistä silikoneista voi tulla terveyshaittoja, joten ota joku muu täyte. Jos otat todella asiallisen kuppikoon esim. kupista AA kuppiin B, niin tuskinpa niin moni edes huomaa.

Vielä kokemuksia kaipailen lisää..ja perusteluja miksi ei?
Ja mitäs muuta "täyte" vaihtoehtoja sitten on kuin silikoni?
Löytyykö mistään,noista terveyshaitoista tms...?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kannattaisiko sun kooklettaa? Täältä kun tuntuu tulevan hiukan harvakseltaan vastauksia...

Rintoja voi suurentaa omalla "massalla", otetaan mahasta/pepusta/jaloista.
Tuolla menetelmällä tosin vain yhden kuppikoon verran. Itse en ikinä laittas silareita, oksettavaa että jotku silikoni pallot ois tissien alla sama ku nakkais muovipussin täynnä paskaa rintojen alle :x

Mutta tuolla omalla massalla suurentamisella voisin harkita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niistä silikoneista voi tulla terveyshaittoja, joten ota joku muu täyte. Jos otat todella asiallisen kuppikoon esim. kupista AA kuppiin B, niin tuskinpa niin moni edes huomaa.

No siis kyllähän sen läheiset huomaa. Jos ei ole ennen ollut rintoja nimeksikään ja sit onkin B-kuppi. Se on suorastaan valtava AA:n rinnalla...

Suosittelen lukemaan terveysvaikutuksista. Ja miettimään, voisko itsetuntoa nostaa jotenkin muuten. Tosiaan ei täälläkään neuvo mikään isorintainen, AA-kuppi mullakin on, joskus harvoin A, jos ympärysmitta on 60-65. :D

Alkuperäinen kirjoittaja 85B:

Rintoja voi suurentaa omalla "massalla", otetaan mahasta/pepusta/jaloista.
Tuolla menetelmällä tosin vain yhden kuppikoon verran. Itse en ikinä laittas silareita, oksettavaa että jotku silikoni pallot ois tissien alla sama ku nakkais muovipussin täynnä paskaa rintojen alle :x

Mutta tuolla omalla massalla suurentamisella voisin harkita.

mä juttelin palstiikkakirurgin kanssa tuosta menetelmästä, ei ole maailmallakaan vielä yleisesti käytössä johuten siitä että rasva kovettuessaan muodostaa paukoroita jotka myöhemmin mammografiassa saattavat antaa vääriä kasvain hälytyksiä, tai sitten jää oikeat kasvaimet palluroiden joukosta toteamatta.
Siluetin kirurgi oli siis tämä lääkäri jonka kanssa asiasta puhuin.

Yhteistyössä