kukaan poltellut raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marijuan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marijuan

Vieras
niin siinäpä se olikin se kysymys.. Minä olen ja harmaana vain tämän tunnustan. Poltan muutaman viikon välein parit savut. Ja mielipiteitä en kaipaa, vaan käsi ylös jotka on.

Kyllä poltan,n.2-5tupakkia päivässä.Ennen raskautta poltin jopa 10-15 tupakkia päivässä, että todella paljon olen saanut vähennettyä.Minäkin olen kuitenkin vain ihminen.

Kyllä sääliksi käy nykyajan sikiöitä!!!! Ei enää saa edes mahassa olla turvassa myrkyiltä ja saasteilta!Ei ihme millasia lapset tänä päivänä on ja käytöshäiriöitä ym. yhä enemmän....ikävä todellisuus. Todellakin SAA syyllistää tollasia äitejä jotka polttaa raskausaikana!!!!!HYI TEITÄ HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!Sääliksi käy vauva raukkoja!Ei tarvis lapsia tuollaset vanhemmat ollenkaan jokka ei edes sen vertaa lapsensa terveyttä ja hyvinvointia ajattele et lopettas sen polttelun!!Todella rumaa touhua,HÄVETKÄÄ!ei mitään myötätuntoa kyllä löydy savutteleville odottajille täältä......selkäsauna korkeintaan=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sääliksi käy nykyajan sikiöitä!!!! Ei enää saa edes mahassa olla turvassa myrkyiltä ja saasteilta!Ei ihme millasia lapset tänä päivänä on ja käytöshäiriöitä ym. yhä enemmän....ikävä todellisuus. Todellakin SAA syyllistää tollasia äitejä jotka polttaa raskausaikana!!!!!HYI TEITÄ HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!Sääliksi käy vauva raukkoja!Ei tarvis lapsia tuollaset vanhemmat ollenkaan jokka ei edes sen vertaa lapsensa terveyttä ja hyvinvointia ajattele et lopettas sen polttelun!!Todella rumaa touhua,HÄVETKÄÄ!ei mitään myötätuntoa kyllä löydy savutteleville odottajille täältä......selkäsauna korkeintaan=)

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja näin puhuu itse jees******ja ;) En ole kyllä ylpeä siitä että poltin odotusajat,mutta niin vain oli ja onnekseni mistä sitä tietää vaikka saisin kohta lisääkin niitä ihania vauvoja,ihan vaan harmaan vieraan kiusaksi :whistle:
No joo... enpäs taidakaan lähteä tälle laidalle joten sinä vieras :hug: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Jestas että voi olla maailmassa itsekkäitä idiootteja!!! Hyi helvetti miten halveksun tuollaisia iljetyksiä.

Itse taas "halveksin" ihmisiä jotka puuttuvat muiden asioihin,hakkuvat ja yrittävät jeesustella.

Yhteistyössä