Kukaan poistattanut luomia Oulun Mehiläisessä, paljonko maksoi ja kuka poisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi!!

Vieras
Mulla on korvassa, tarkemmin sanottuna korvalehdessä (takana) luomi, ihan ihonvärinen, en edes ole varma onko se luomi, mutta haluaisin sen pois. Mietin että pitäisikö mennä yksityiselle, koska paikka josta tuo pitää poistaa on hieman outo ja en tiedä alkavatko terveyskeskuksessa poistamaan.

Onko kukaan käynyt luomenpoistossa Oulun Mehiläisessä? Kuka poisti, mitä maksoi ja mistä kohdasta poistettiin?

Lisäkysymys, onko kellään ollut noin tyhmässä paikassa luomea jonka olisi poistattanut? Onko se vaikeampaa kuin jostain muualta kehosta ja tekeekö ihan yleislääkärit poiston jos on tuollaisessa paikassa?

Kasvoista poistettiin kaksi luomea. Lääkärin nimeä en muista, naispuolinen ihotautilääkäri. Hintaa tuli noin 250 euroa. Jälki hyvää, joskin paikat olivat sellaiset että pieni arpi sulautuu ihoon helpommin kuin esim. keskellä otsaa tms.

Kasvoista poistettiin kaksi luomea. Lääkärin nimeä en muista, naispuolinen ihotautilääkäri. Hintaa tuli noin 250 euroa. Jälki hyvää, joskin paikat olivat sellaiset että pieni arpi sulautuu ihoon helpommin kuin esim. keskellä otsaa tms.

Kiitos vastauksestasi!

En tiedä miksi mua nyt jotenkin pelottaa ihan hirveesti tuo luomen poistattaminen? Onko tuollaisessa hommassa suuria riskejä?

Minulta on luomi poistettu juurikin korvan takaa ja ihan tk:ssa, vuosia sitten. Myös selästä on poistettu ja sekin tk:ssa. Kyllä mä menisin ihan sinne terveyskeskukseen sen poistattaan. En itse ainakaan mitään riskejä ole siinä huomannu. Selästä kun poistettiin siinä haaste oli rintsikoiden olkaimet jotka oli just siinä luomen kohdalla.