Kukaan myynyt äitiyspakkausta ulkomaille?

• Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
....
Ei itse tarvita tuota pakkausta, ja periaatteessa voisi ottaa suoraan rahana. Mutta olen kuullut että ulkomailla nuo on todella haluttuja, ja jos siinä voi itse tienata muutaman kympin niin mikäs siinä.

Missä olette myyneet ja miten hoitaneet käytännön järjestelyt? Oletteko ottaneet esim. jonkun varausmaksun ennen pakkauksen tilaamista? Mihin hintaan myitte?

....
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30409741:
Huh, kylläpä jotkut ovat sitten rahanahneita.
No helppoa se varmaan porvarina on puhua rahanahneesta. ;) Jos meillä olis millä mällätä eikä rahasta puute, niin tuskin jaksaisin muutaman kympin tähden nähdä moista vaivaa.... ellen sitten ihan hyväntekeväisyytenä haluaisi moista hommaa harrastaa, joka sekin tosin on ihan ok ja kiva juttu etenkin jos itsellä ei ole tiukkaa.

"hmm"
on kai se kiva sille ostajallekkin, jos joku tuollaista ulkomailla kovasti haluaa ja joku toinen viitsii parin kympin takia sen heille myydä :) ei ole keneltäkään pois jne. kokemusta ja neuvoja minulla ei ikävä kyllä ole jakaa.

....
en ole, kiitos vinkistä :) no minäkin ajattelin että molemmat voittaa, ulkomailla asuva saa pakkauksen mitä ei voi kelalta ostaa, ja me saadaan jokunen ylimääräinen kymppi vauvan muihin tarpeellisiin hankintoihin.

"vps"
No ei ilmeisesti ole kuitenkaan hirveän tiukkaa, jos et itse tarvitse sitä? Mutta myy ihmeessä, eihän siinä mitään. Laske lähetyskulut hintaan mukaan, muuten sulle ei jää juuri mitään käteen.

......
Me ei tarvita sitä, koska olen säilyttänyt esikoisen pakkauksen. Eihän me tarvita yhdelle vauvalle kahta makuupussia, kahta peittoa, kahta lämpömittaria, kahta patjaa jne....

Yhteistyössä