Kukaan muu pelkää sairauksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deanna

Vieras
Mä pelkään koko ajan, että mulla on joku vakavampi sairaus... Vielä ei ainakaan mitään ole tullut, mutta yritän jatkuvasti etsiä itsestäni jotain oireita... se on tosi stressaavaa! Erityisesti pelottaa, että kuolen ennenaikaisesti... :( Vaikka oikeasti aihetta EI OLE. Ihan tyhmää siis. Tulkitsen vaan kaiken; väsymyksen, päänsäryn, mahakivun, lihaskivut ym. satunnaiset jutut suuremmiksi. Ei kuitenkaan lääkärillä halua juosta koko aikaa haamukipujen kanssa, en edes kehtais. Sit pelkään myös, että sairauksia voi puhjeta vaikka ihan senkin takia, että stressaan niin kovaa siitä, ja elimistö sen takia kovilla...

Ärsyttävää. Jotenki uskon, että mulla on hyvät vaistot tällaisissa ja joskus ne voivat olla oikeassa... Vaikka MITÄÄN ei ole. Mur.

Onko sulla liikaa aikaa olla itseksesi? Ja googletat netistä kaikkia mahdollisia oireita? Sehän on ihan normaalia luulosairautta. Joskus siihen auttaa ihan se että suljet tietokoneen, lähdet lenkille ja ylipäänsä vietät enemmän aikaa ihmisten ilmoilla, keksit kaikenlaista puuhaa.

Oikeessa voit olla! Se oliski parasta, noh pian alkaa koulu eikä enää ole aikaa istua kotona tai olla netissä... toivottavasti auttaa se. Mieli kyllä kehittää pelottavia juttuja...:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oikeessa voit olla! Se oliski parasta, noh pian alkaa koulu eikä enää ole aikaa istua kotona tai olla netissä... toivottavasti auttaa se. Mieli kyllä kehittää pelottavia juttuja...:(

Se koulu varmaan auttaa kun tulee muuta ajateltavaa. Tommoset oireet pahenee aina kun on liikaa aikaa, ja nykyään netti vaan pahentaa sitä. Pirteä mieli auttaa paljon, raitis ulkoilma ja sellainen :)

Yhteistyössä