Kukaan kokeillut Lumenen kosteusvoiteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvoja

Vieras
onko kukaan kokeillut Lumenen Arctic Aqua 24h Syväkosteuttavaa kasvovoidetta? Onko oikeasti miten kosteuttava voide pintakuivalle sekaiholle? Toimiiko vai olisiko olemassa parempaa vaihtoehtoa?

Lumenesta en tiedä, mutta tää pintakuivainen sekaiho on löytänyt vuosien etsinnän jälkeen parhaan naamavoiteen ikinä; ERIOIL marketin hyllystä. Ei pidä sekoittaa Erisaniin, se ei toiminut yhtään mulla.

Mulla on ainakin tehonnut hyvin, jos siis vertaa vaikka apteekista saataviin ACO:n tuotteisiin. ACO ei imeydy kunnolla ja jää "rasvaiseksi" ihon pinnalle, mutta toi Lumenen Arctic Aqua imeytyy hyvin ja jättää ihon pehmeäksi.

Mulla on ainakin tehonnut hyvin, jos siis vertaa vaikka apteekista saataviin ACO:n tuotteisiin. ACO ei imeydy kunnolla ja jää "rasvaiseksi" ihon pinnalle, mutta toi Lumenen Arctic Aqua imeytyy hyvin ja jättää ihon pehmeäksi.

Jo ACO:n tuotteita käytin ennen mutta ei olleet oikein hyviä nuo kosteusvoiteet. tykkäsin Vichyn Aqualia Thermal Mineral Balm voiteesta joka tarkoitettu pintakuivalle iholle. Mutta on melkoisen kallista, 27€. Joten ei oikein olisi vara ostaa, pitäisi löytää joku vastaava tuote mutta hieman halvmpi.

Arctic Aqua 24H Tasapainottava Kosteusemulsio. Käyttänyt jo vuosia. On siis tuubissa oleva. http://www.lumene.fi/default.asp?docId=32232&productCategoryId=32302

Aco Face kosteuttava kasvovoide on huomattavasti kosteuttavampi kuin Lumenen Arctic Aqua.

Acon voiteessa mm. karbamidia ja glyserolia.

Tutustuin tähän kasvovoiteeseen kesällä tutkiessani apteekkikosmetiikan sisältöjä, jolloin tämän voiteen INCI herätti kiinnostukseni. Olin oppinut ihostani jo sen verran, että se tykkää kosteutta sitovista (eli kosteuttavista) ainesosista, kuten glyserolista, hyaluronihaposta ja karbamidista eli ureasta. Tässä voiteessa noista aineista löytyi kaksi ja vieläpä INCI-listan viiden ensimmäisen ainesosan kärjestä!

Aco Face kosteuttava kasvovoide on huomattavasti kosteuttavampi kuin Lumenen Arctic Aqua.

Tutustuin tähän kasvovoiteeseen kesällä tutkiessani apteekkikosmetiikan sisältöjä, jolloin tämän voiteen INCI herätti kiinnostukseni. Olin oppinut ihostani jo sen verran, että se tykkää kosteutta sitovista (eli kosteuttavista) ainesosista, kuten glyserolista, hyaluronihaposta ja karbamidista eli ureasta. Tässä voiteessa noista aineista löytyi kaksi ja vieläpä INCI-listan viiden ensimmäisen ainesosan kärjestä!

Korjaus: Glyseriiniä!

tuotakin ACO:n voidetta on tullut kokeiltua ja iho kiristää vaikka voidetta laittanutkin. Ja pitemmän käytön aikana kasvoihin tuli hilseileviä kohtia kun iho ei ollut saanut tarpeeksi kosteutta.

[QUOTE="a p";23612072]tuotakin ACO:n voidetta on tullut kokeiltua ja iho kiristää vaikka voidetta laittanutkin. Ja pitemmän käytön aikana kasvoihin tuli hilseileviä kohtia kun iho ei ollut saanut tarpeeksi kosteutta.[/QUOTE]

Sitten se paras vaihtoehto eli kaikista kosteuttavin eli Vichy Aqualia Thermal rich-koostumuksessa. Tätä käytän talvisin ja Acon voidetta kesäisin.

Ja olen kosmetiikan suurkuluttaja, eli kokemusta on. ;)

Esim. kulttimaineessa oleva Biotherm Aquasource ei ole yhtään mitään Vichyn rinnalla, vaikka samasta firmasta ovatkin kotoisin.

Yhteistyössä