Kukaan käynyt Tampereen terveystalolla alkuraskauden ultrassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En käynyt alkuraskauden ultrassa, mutta sen verran kommentoin kun siellä sitten rakenneultrassa kävin, että aivan ihana henkilökunta! Varaavat kunnolla aikaa ja tutkivat kunnolla ja selittävät jokaisen kohdan. Kuvia sai paljon ja ultraaja oli myös "innoissaan" vauvasta, eikä ollut asenteella "teen vain työtäni". Siis suosittelen suuresti Terveystaloa ainakin ultra-asioissa :heart:
 
Mulla tulee siellä olemaan niskapoimu- ja rakenneultra ja ihan ilmaiseksi, mutta nyt vasta viikkoja reilu 7 ja tuntuu, että kaikki ei ole hyvin, joten haluaisin käydä ultrassa tarkistamassa sikiön voinnin :( Ehkä pääsisin ilmaiseksikin, kun soittais neuvolaan, mutta en tiedä...
 

Yhteistyössä