Kukaan juonu ikinä absinttia?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu. :)

En mäkään juonu sitä ku pienen snapsilasillisen... Siihen asti ihan kondiksessa, mutta se absintti oli korsi joka katkaisi kamelin selän.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu. :)

En mäkään juonu sitä ku pienen snapsilasillisen... Siihen asti ihan kondiksessa, mutta se absintti oli korsi joka katkaisi kamelin selän.

Niin mut siis se ei ollu ainoo, mitä joit. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:
Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?

Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.

No ehkä on tosiaan parempi jättää väliin... Nimimerkillä neiti krapula.

En koskaan kunnollista absinttia, sitä alkosta saatavaa huttua joskus join. Seurauksena kova känni, hajotettu vessan ovi ja kaveri nukkuu viererssä ja on kussut sänkyyn.

Mieli tekisi joskus juoda Oikeaa absinttia kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

Joskus vuosia sitten join, sen jälkeen en ole koskenut enkä koske, tosin ei kukaan sitä ole mistään tuonut tullessaankaan pitkään aikaan joten ei ole ollut mahdollisuutta ja hyvä niin koska tilaisuus tekee varkaan :D

[Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.

:laugh: :laugh:

Voin kuvitella :D.

Ihana tuo video. Peter Franzen vaan on :p.

"Ooon se päivä vielä huomennakin..." :laugh:

No ei tietenkään ollut :D Ei kai kukaan hullu ensimmäiseks ota absinttia, on se niin karseeta tavaraa.

Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?

Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.

No ehkä on tosiaan parempi jättää väliin... Nimimerkillä neiti krapula.

Juu no fiilis oli ihan sama kun tossa videossa. Ainoo vaan että hotellihuone oli kutakuinkin ehjä ja jouduttiin lähtee rinkkoja kantamaan helteeseen :x

No ei tietenkään ollut :D Ei kai kukaan hullu ensimmäiseks ota absinttia, on se niin karseeta tavaraa.

Ai, mä otin pelkkää sitä. Mutta yhden vaan, kun ei ollut tarkoitus humaltua.

Yhteistyössä