Mä oon kerran, ja siinä kävi just noin ku tässä videossa
http://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjmuaY
http://www.youtube.com/watch?v=etj6fPjmuaY
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu.![]()
En mäkään juonu sitä ku pienen snapsilasillisen... Siihen asti ihan kondiksessa, mutta se absintti oli korsi joka katkaisi kamelin selän.
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?
Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:[Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu.![]()
En mäkään juonu sitä ku pienen snapsilasillisen... Siihen asti ihan kondiksessa, mutta se absintti oli korsi joka katkaisi kamelin selän.
Niin mut siis se ei ollu ainoo, mitä joit.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja cvb:Mistä sitä aitoa enää saa? Mistä maasta?
Tsekeistä saa. Karmeeta tavaraa. En suosittele, vaikka hyvät hihityskännit sillä kaverin kaa saatiin. Painajaismainen darra siitä tulee. Kandee juoda poltetulla sokerilla, muuten menee ääni.
No ehkä on tosiaan parempi jättää väliin... Nimimerkillä neiti krapula.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olen minä sitä juonut. Ei käynyt yhtään mitään. Kun ei ole pakko juoda niin kauhean paljoa, että käytös muuttuu.![]()
Niin mut siis se ei ollu ainoo, mitä joit.![]()
No ei tietenkään ollutEi kai kukaan hullu ensimmäiseks ota absinttia, on se niin karseeta tavaraa.