Kukaan ei tule koskaan iskemään baareissa... Olenkohan ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei!

Olen 33-vuotias mies, enkä ole koskaan seurustellut tai edes pussannut ketään. Nyt pelkään, että jään yksin koko loppuiäksi. Baarireissuja on 15 vuoden aikana kertynyt noin 250 kpl (ei mitään hervottomia kännäysreissuja), eikä siellä koskaan ole kukaan nainen tullut juttelemaan... Toivo alkaa mennä tämän suhteen.

Käsittääkseni, jos on OK-näköinen, niin kyllä edes JOSKUS joku vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee tekemään tuttavuutta. En tiedä olenko sitten ruma tai jotenkin luotaantyöntävän/epänormaalin oloinen. Myönnettäköön, että olen aika ujo, mutta kyllä minulta siistit vaatteet löytyy, enkä todellakaan haise hielle/viinalle/tupakalle. Olen yrittänyt myöskin parhaani mukaan vilkuilla ympärilleni positiviisella mielellä ja tanssilattialla käyn melko usein. Itse olen yrittänyt mennä tekemään tekemään tuttavuutta muutamalle naiselle, mutta aina on vastaus ollut kieltävä.

naiset ovat loppujen lopuksi aika konservatiivisia, miehen halutaan tekevän aloitteen.. ehkä nainen tekee joskus/aina valinnan silmäpelillä, tarkkailee sitä ja jos hän näyttää on vihreätä valoa vaan keskustelmaan vaikka "säästä", ehkei kumminkaan.... mieti se juuri sinun juttusi:)
ja naiset nyt vaan pitävät miehistä jotka ovat itsevarmoja.. se myös kertoo sänkyhommistakin jotain... onko poweria... siellä puolella... vai ei...

Se juttelemaan tulo on vähän niinkuin miesten hommia.

Monessa parisuhteessa miehen aloitekyvyttömyys on ongelma, siksi lähtökohtaisesti naiset ei valitseiestä jolla ei ole aloitekykyä.

Ei tarvi olla mikään kuumis, että saa tyttöystävän. Pitää vaan olla hyvä tyyppi.

Se juttelemaan tulo on vähän niinkuin miesten hommia.

Monessa parisuhteessa miehen aloitekyvyttömyys on ongelma, siksi lähtökohtaisesti naiset ei valitseiestä jolla ei ole aloitekykyä.

Ei tarvi olla mikään kuumis, että saa tyttöystävän. Pitää vaan olla hyvä tyyppi.

Aivan. Miehen tehtävä on tulla juttelemaan, mutta nainen antaa esin katseella merkin, eli luvan.

Jos siellä baarissa pääsee jutulle niin aina voi pyytää että mentäiskö huomenna yhdessä darra safkalle :D hehe, on toiminut ja aika hauskaa ollut nauraa krapulassa että onko hölmöilty :D

33-vuotiaana "meininki" on erilaista, kuin 20-vuotiaana. Olisiko mahdollista, että olet törmännyt esim. varattuihin naisiin ja saanut siksi pakit.

Sinuna kokeilisin muita kanavia, kuin hyödyttömäksi koetut baarit.
Kokeilepa nettideittailua ja muita paikkoja (harrastuskuviot, teatterit ym.)

On myös ujoja naisia ;)

Aivan. Miehen tehtävä on tulla juttelemaan, mutta nainen antaa esin katseella merkin, eli luvan.
Herranjestas, minkälainen valaistus niissä teidän baareissanne on, vai onko nykynaisilla jokin majakkakatse, jolla hämärässä näkee antaa merkkejä? Kyllä normaalit miehet tulevat juttelemaan ilman mitään merkinantojakin, itselläni ei tuollainen ole edes tullut mieleen. Baarissa katson yleensä kavereitani, koska heidän kanssaan sillä hetkellä juttelen ja sujuvasti siihen miehetkin uivat sekaan ilman mitään merkinantoja.

Eli varmasti jäät yksin, jos odotat jotain merkiantoja ennen kuin uskallat lähteä juttelemaan.

Ja vinkkinä: ne kauneimmat ovat aina varattuja ja täydellisen kyllästyneitä potkimaan mieslaumaa pois ympäriltään, joten älä edes yritä niitä kauniita. Heitä tulevat ne töykeimmät kieltäytymiset, koska suurin osa miehistä ei kelpuuta sanaa ei ja jatkavat kinuamista, kunnes on pakko sanoa jotain todellla loukkaavaa. Yritä siis vaikkapa baarin toisiksi ruminta, hän on todennäköisesti ystävällinen ja iloinen, että tulit juttelemaan.

Kyllä nainen on useimmiten se joka oikeasti tekee aloitteen. Mies vain luulee tehneensä sen, koska nainen antaa katseella ja mahdollisesti hymyllä merkin ja mies uskaltautuu sitten juttusille.

Jos ei muuten saa naista niin sitten kannattaa tehdä rikos jolla saa nimensä lehtiin, tappaa vaikka pari poliisia, ja sen jälkeen himokkaita naisia riittää jokaiselle sormelle ja varpaallekin.

Herranjestas, minkälainen valaistus niissä teidän baareissanne on, vai onko nykynaisilla jokin majakkakatse, jolla hämärässä näkee antaa merkkejä? Kyllä normaalit miehet tulevat juttelemaan ilman mitään merkinantojakin, itselläni ei tuollainen ole edes tullut mieleen. Baarissa katson yleensä kavereitani, koska heidän kanssaan sillä hetkellä juttelen ja sujuvasti siihen miehetkin uivat sekaan ilman mitään merkinantoja.

Eli varmasti jäät yksin, jos odotat jotain merkiantoja ennen kuin uskallat lähteä juttelemaan.

Ja vinkkinä: ne kauneimmat ovat aina varattuja ja täydellisen kyllästyneitä potkimaan mieslaumaa pois ympäriltään, joten älä edes yritä niitä kauniita. Heitä tulevat ne töykeimmät kieltäytymiset, koska suurin osa miehistä ei kelpuuta sanaa ei ja jatkavat kinuamista, kunnes on pakko sanoa jotain todellla loukkaavaa. Yritä siis vaikkapa baarin toisiksi ruminta, hän on todennäköisesti ystävällinen ja iloinen, että tulit juttelemaan.
Ei olla kaikki varattuja. Seksin vonkaajia aina riittää. Mutta kunnollisia miehiä ei näy.

jos olet kunnollinen mies niin kannattaa katsoa muualta kuin baarista.
Itse nainen, joka ei käy baareissa. Itse aina ihmettelen kun ketään ei näy ja oletan sitten kaikkien olevan joko tietokoneen ääressä tai baarissa.
Harrastuksissa käynyt, samoin sinkkupäivillä, kirjastossa....
Ja jutteleminen ei maksa mitään, jos ei onnistu, niin voi silti ystäviä saada :)

Valitettavasti joillain voi olla myös huonoja kokemuksia, jolloin vie aikaa että tutustuu.
Harrastus ym. piirit ovat hyviä, kun silloin on ainakin samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja juttelun aiheita löytyy ainakin alkuun helposti, muutakin kuin ilma.

Itse kaipaan ihan tavallista miestä.

Kröhöm... sanotaas asiat suoraan ja puhutaan suut puhtaaks. Naiset kattoo miehen ulkonäköä ihan siinä missä miehetkin katsoo naisen ulkonäön. Sen jälkeen todennäkösesti vaikuttaa luonne. Tosi juttu meinaa on, että tuskin naisistakaan kukaan haluaa seinästä revästyä miestä ja siinä ei paljon auta se, vaikka mies olis kuinka kiva ja hauska tyyppi. Ulkonäköön ihminen kiinnittää kuitenkin ensimmäisenä huomion, eli miellyttääkö omaa silmää.

Sori, oon törkee, mutta sanon vaan totuuden.

Kröhöm... sanotaas asiat suoraan ja puhutaan suut puhtaaks. Naiset kattoo miehen ulkonäköä ihan siinä missä miehetkin katsoo naisen ulkonäön. Sen jälkeen todennäkösesti vaikuttaa luonne. Tosi juttu meinaa on, että tuskin naisistakaan kukaan haluaa seinästä revästyä miestä ja siinä ei paljon auta se, vaikka mies olis kuinka kiva ja hauska tyyppi. Ulkonäköön ihminen kiinnittää kuitenkin ensimmäisenä huomion, eli miellyttääkö omaa silmää.

Sori, oon törkee, mutta sanon vaan totuuden.

ja piti tulla taas särkemään tämä "mukavat miehet kelpaavat" palstailluusio .. tuliko nyt hyvä mieli? Mitä?

Pitää panostaa ulkonäköön, mennä kampaajalle, laittaa meikkiä naamaan, hankkia merkkilaukku ym. Sitten vasta naiset kiinnostuvat. Toisaalta jos onnistut viettelemään jonkun naisen ja pariudut hänen kanssaan esim. yhteisen asunnon tai lasten hankkimiseen asti, niin voit unohtaa ne ulkonäkövaatimukset, koska silloin nainen on jo koukussasi, eikä hevillä lähde minnekään.

Myös miestenlehdistä voi katsoa vinkkejä siihen, kuinka saada naiset kiinnostumaan itsestään.

Jos ap tykkäät tanssimisesta niin voisit hakea vaikka jotain naista tansiin.
Kaikki naiset ei tykkää tai halua tanssia ja voivat kieltäytyä mutta sitten haet jotain toista.
Tai tuossa tilanteessa jos kieltäytyvät, voit koittaa saada jotain juttelua aikaiseksi.

Yhteistyössä