Kukaan ei ole takuulla yhtä saamaton kuin minä tässä asiassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainoako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainoako

Vieras
Eli kaikki meidän lasten pienet vaatteet ja tarvikkeet on varastossa. En ole saanut aikaiseksi myydä mitään.
en tajua huutiksesta mitään enkä saa ikinä aikaiseksi perehtyä miten nykyaikainen kirppis toimii. eli pitäisi hakea jotain lappusia jotka kiinnitetään kaikkiin tavaroihin ja sitten ne pitäisi raahata sinne ja pahimmassa tapauksessa roudata kaikki takaisin kotiin.

Ennen taisi olla ihan tavallista, että perheet sulloivat varastoihin tavarat odottamaan seuraavaa sukupolvea, luulen? eli maalla ym. varastoissa ja ullakoilla on paljon tavaraa.

Mutta nykyään lähes kaikki taitavat myydä tai lahjoittaa lasten pieneksi jääneet tavarat ja vaatteet?
meillä siis kaikki vauvanvaunuista alkaen varastossa.

Olenko ainoa? säälittävää? saamattomuutta? Minä en osaa myydä mitään. Mieskään ei osaa myydä mitään.

Nyt kannattaa avata huuto.net ja luoda sinne tunnukset. Siellä myynti on niin helppoa ja vaivatonta. Pitää vain ottaa kuvia vaatteista. Kannattaa tehdä myös vaatepaketteja. Ylimääräiset kannattaa lahjoittaa suosiolla tai viedä uffille, jos tavaraa tosiaan niin paljon ylimääräistä.

Mun mielestä helpointa on mennä semmoiselle 'myyjä pöydäntakana' -kirppikselle, ei tarvi laputtaa,kuvata, ym. Ainakin isommissa kaupungeissa on toripäiviä/paikkoja jotka on kirppismyyntiä varten ja joissain eri paikoissa on tällaisia kirppiksiä viikonloppuisin.

Kippaa vaan ne tavarat näytille sinne ja itse huutelee hintoja ostajille. Helppoa!

Täällä yks yhtä saamaton :wave: Nyt ollaan sentään saatu spr:lle raahattua säkeittäin vaatteita ja kiva sohva. Mutta mitään en saa myytyä. Ois hääpukua, vanhojen tanssipukua, tiskikonetta, pakastinta, mattoja yms. Tuntuu niin kovin vaivalloiselta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Täällä yks yhtä saamaton :wave: Nyt ollaan sentään saatu spr:lle raahattua säkeittäin vaatteita ja kiva sohva. Mutta mitään en saa myytyä. Ois hääpukua, vanhojen tanssipukua, tiskikonetta, pakastinta, mattoja yms. Tuntuu niin kovin vaivalloiselta :ashamed:

Juu, hääpuvut on tuolla kaapissa ja mattoja rullalla varastossa iso pino. (noloa) jos joku vaikka joskus tarvitsee.

Mies onneksi kuljettaa tuon elektroniikkaromun aina sinne minne se kuuluu.

Mä olen saamaton myös. Mutta sitten kun sain aikaiseksi, niin yritin lahjoittaa niitä pieneksi käyneitä vaatteita pois.

Mutta ei, lähes kukaan ei huolinut. Vain yksi koko niistä vaatteista (104 cm) oli sellainen jolle olisi ollut parikin ottajaa. 86-92 cm ei kelvannut ilmaiseksi kellekään ja 110 - 116 cm ei myöskään. Kun ei ole merkkivaatetta, niin ei ole kellekään haluttuja edes ilmaiseksi.

Kuinka ne sitten edes kirpputorilla tai huutiksessa menisivät jos ei ilmaiseksikaan haluta.

Mä dumppaan ne jatkossa roskiin. Joo, ja kaikki vaatteet on sellaisia joita pitäisin omankin lapseni päällä jos vaan koon puolesta mahtuisi.

Täällä kanssa yksi vetkuttelija.
Onhan se mielen päällä, jotta veisi nuo kirpparille tai edes johonkin.
Ollaan ooteltu, josko raskaus alkaisi, niin sittenhän niille tulisi taas käyttöä. Turha toivo, pois ne on vaan pantava, vaunut ja kaikki muu tilpehööri. :'(

Älkää nyt ainakaan roskiin pistäkö, monet paikat ottaa kirpparitavaraa vastaan ja osa tulee ihan kotoa hakemaan roinaa ilmaiseksi. esim. Eläinsuojeluyhdistykset, Emmaus, kierrätyskeskukset, Fida, pelastusarmeija ym.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
MINÄ!
sitten kun sain aikaseks hankkiutua tavaroista eroon totesin kk päästä olevani raskaana :kieh:
Oliko kolmas lapsi

Tämä on niiiiiin tavallinen tarina. ;)
joo. seuraavana päivänä siitä kun tein positiivisen testin soittivat sairaalasta että olis aika sterilisaatioon..
Eli tuli vähän niinko varkain tuo kolmas.

En ostele monta talvipukua enkä hamstraa ja lisäksi lapset samaa sukupuolta, joten mitenkään mieletön kasa niitä vaatteita ei ole. Eli osa paidoista jotka ollett molemmilla tulee käytettyä kenkien putsaamiseen ym. eli ihan roskiin menevät.

Mutta tottaki vauvavaatteet ym. pienet vaatteet ovat ihan hyviä vaikka ovat olleet kahdella. Ja tottakai haluan ostaa kuopuksellekin uutta, joten osa ihan todella hyvääkin vaatetta. Ja pyörät sukset ym. kaikki meillä uutena hankittu.

Naureskelen miehelle, että jos tulee pula-aika niin on sitten valmiina lapsenlapsille. (hih, hehän ovat mahdollisesti eri sukupuolta)